Kdo jsme?
Jsme dceřiná společnost rakouské Erste Group Banky AG a České spořitelny, a.s. založená v roce 2010. Jako vysoce profesionální poskytovatel kvalitních zpracovatelských služeb v oblasti platebního styku a klientských dat jsme spolehlivým partnerem Erste Group Bank. Podporujeme strategické a „change the bank“ digi iniciativy.
Hledáte zajímavou práci s možností cestování do zahraničí, kde využijete znalost anglického jazyka?
My hledáme mladé, aktivní, cílevědomé a učenlivé lidi, kteří se nebojí říct svůj názor, komunikovat v cizím jazyce (angličtina), jsou flexibilní, baví je sledovat vývoj na finančním trhu a bankovní svět obecně. Do nově vznikajícího týmu budeme potřebovat až pět kolegů, kteří se společně budou zaškolovat v zahraničí (Rakousko, Chorvatsko). Po zaškolení se proces ukotví v Erste Group Shared Services a komunikace s klienty a kolegy v rámci skupiny Erste Group probíhat odsud.
Budeme si rozumět, pokud můžete střídavě cestovat po dobu 1-6 měsíců, orientujete se na výsledek, zvládáte situace pod tlakem, máte silné analytické myšlení a schopnost samostatného úsudku. Pečlivost, spolehlivost, ochota učit se a neustále si zvyšovat znalosti vám nejsou cizí, stejně tak jako týmová práce a zdravé pracovní prostředí.
Specialista Back Office transakcí s cennými papíry
referenční číslo: 1595418106
Co bude náplní Vaší práce?
- správa dluhopisů, akcií, burzovně obchodovaných derivátů a protistran v obchodních systémech
- pravidelná odsouhlasování statických dat finančních nástrojů napříč různými interními aplikacemi
- vyřizování interních dotazů zákazníků z různých oddělení v rámci skupiny Erste Group
- komunikace v anglickém jazyce s kolegy ze skupiny Erste Group a externími poskytovateli dat
- pravidelná práce z kanceláře (po-pá)
Hledáme právě Vás, pokud:
- máte ukončené vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomie, bankovnictví a financí nebo předchozí praxe na podobné pozici, znalost produktů finančních trhů výhodou
- ovládáte anglický jazyk ústní i písemnou formou (němčina výhodou) a máte rozvinuté komunikační dovednosti
- máte zkušenosti s účastí na projektech (může být i studentských)
- znalost MS Office 365 (zejména MS Excel)máte ukončené vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomie, bankovnictví a financí nebo předchozí praxe na podobné pozici, znalost produktů finančních trhů výhodou
Co Vám nabízíme?
- zajímavou práci s kvalitním školícím programem v zahraničí (Rakousko, Chorvatsko)
- jistotu a zázemí nadnárodní společnosti (skupina Erste Group)
- týmové kolegy, na které se můžete spolehnout a je toho mnohem víc
- zajímavé a bohaté benefity
- dovolená 25 dní plus 5 dní zdravotního volna
- plně hrazené el. stravenky v hodnotě 120 Kč/den
- příspěvek 6 000 Kč do Cafeterie
- příspěvek na penzijní připojištění ve výši až 2 400 Kč měsíčně
Nástup a odměna:
- Nástup dohodou
- Základní mzda od 40 000 Kč plus osobní ohodnocení
Místo pracoviště:
Hodonín,
Region:
Jihomoravský kraj
Obor: Administrativa, Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví
Profese: administrativní pracovník
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita