Kdo jsme?

Jsme dceřiná společnost rakouské Erste Group Banky AG a České spořitelny, a.s. založená v roce 2010. Jako vysoce profesionální poskytovatel kvalitních zpracovatelských služeb v oblasti platebního styku a klientských dat jsme spolehlivým partnerem Erste Group Bank. Podporujeme strategické a „change the bank“ digi iniciativy.

Hledáte zajímavou práci s možností cestování do zahraničí, kde využijete znalost anglického jazyka?

My hledáme mladé, aktivní, cílevědomé a učenlivé lidi, kteří se nebojí říct svůj názor, komunikovat v cizím jazyce (angličtina), jsou flexibilní, baví je sledovat vývoj na finančním trhu a bankovní svět obecně. Do nově vznikajícího týmu budeme potřebovat až pět kolegů, kteří se společně budou zaškolovat v zahraničí (Rakousko, Chorvatsko). Po zaškolení se proces ukotví v Erste Group Shared Services a komunikace s klienty a kolegy v rámci skupiny Erste Group probíhat odsud.

Budeme si rozumět, pokud můžete střídavě cestovat po dobu 1-6 měsíců, orientujete se na výsledek, zvládáte situace pod tlakem, máte silné analytické myšlení a schopnost samostatného úsudku. Pečlivost, spolehlivost, ochota učit se a neustále si zvyšovat znalosti vám nejsou cizí, stejně tak jako týmová práce a zdravé pracovní prostředí.

Specialista Back Office transakcí s cennými papíry

referenční číslo: 1595418106

Co bude náplní Vaší práce?

  • správa dluhopisů, akcií, burzovně obchodovaných derivátů a protistran v obchodních systémech
  • pravidelná odsouhlasování statických dat finančních nástrojů napříč různými interními aplikacemi
  • vyřizování interních dotazů zákazníků z různých oddělení v rámci skupiny Erste Group
  • komunikace v anglickém jazyce s kolegy ze skupiny Erste Group a externími poskytovateli dat
  • pravidelná práce z kanceláře (po-pá)


Hledáme právě Vás, pokud:

  • máte ukončené vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomie, bankovnictví a financí nebo předchozí praxe na podobné pozici, znalost produktů finančních trhů výhodou
  • ovládáte anglický jazyk ústní i písemnou formou (němčina výhodou) a máte rozvinuté komunikační dovednosti
  • máte zkušenosti s účastí na projektech (může být i studentských)
  • znalost MS Office 365 (zejména MS Excel)máte ukončené vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomie, bankovnictví a financí nebo předchozí praxe na podobné pozici, znalost produktů finančních trhů výhodou


Co Vám nabízíme?

  • zajímavou práci s kvalitním školícím programem v zahraničí (Rakousko, Chorvatsko)
  • jistotu a zázemí nadnárodní společnosti (skupina Erste Group)
  • týmové kolegy, na které se můžete spolehnout a je toho mnohem víc
  • zajímavé a bohaté benefity
  • dovolená 25 dní plus 5 dní zdravotního volna
  • plně hrazené el. stravenky v hodnotě 120 Kč/den
  • příspěvek 6 000 Kč do Cafeterie
  • příspěvek na penzijní připojištění ve výši až 2 400 Kč měsíčně


Nástup a odměna:

  • Nástup dohodou
  • Základní mzda od 40 000 Kč plus osobní ohodnocení


Místo pracoviště: Hodonín,

Region: Jihomoravský kraj

Obor: Administrativa, Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví

Profese: administrativní pracovník

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita