• Vyřizování příchozích hovorů ze strany našich stávajících zákazníků,
• zodpovídání dotazů, řešení případných reklamací
• poskytování informací o předplatném deníků (MF DNES, Lidové noviny) a o aktuálních marketingových akcích,
• zadávání dat do interního informačního systému,
• komunikace se zákazníky nejen telefonicky, ale i elektronickou a klasickou
poštou.
Aktuální volná místa
MAFRA, a.s.
Mediální skupina MAFRA je silná, stabilní a sebevědomá společnost se suverénním postavením na mediálním trhu. Díky svému širokému portfoliu produktů, projektů a služeb nabízí pestrou paletu volných pozic. Vstupte s námi do atraktivního multimediálního světa a poznejte média i z té opačné stránky. Staňte se jedním z nás a podílejte se na vzniku velkých věcí. Věcí, bez kterých si svůj život nedokážeme představit...Právě hledáme novou kolegyni/ nového kolegu na pozici:
Specialista PASIVNÍ zákaznické linky - Praha 10
(referenční číslo: 1284738772)
Co Vás čeká?
Máme pro Vás:
• pracovní smlouvu na plný úvazek,
• příjemnou pracovní dobu od 7:30 do 16:00,
• k zaručenému fixu také motivační pohyblivé složky mzdy,
• zaměstnanecké benefity - 5 týdnů dovolené, příspěvky na jazykové vzdělávání, stravenky, soustavné vzdělávání zaměstnanců, multisport karta, příspěvek na penzijní připojištění, firemní akce, 2 dny zdravotního volna
• stabilní a pohodový pracovní kolektiv,
• propracovaný systém vstupního zaškolení,
• vlastní pracovní místo na Praze 10 - Malešicích (v blízkosti metra A - Depo Hostivař).
Náš budoucí kolega/kolegyně:
• má příjemný a zároveň profesionální mluvený projev,
• hovoří plynule česky a je schopný psát bez gramatických chyb,
• ovládá práci na PC na uživatelské úrovni,
• o sobě může pravdivě tvrdit, že je vstřícný a samostatný,
• se rychle adaptuje a orientuje v novém prostředí.
Máte zájem stát se součástí našeho týmu?
Pokud ano, neváhejte a reagujte na tento inzerát.
Těšíme se na Vaši odezvu a budoucí spolupráci!
Požadované jazykové znalosti
Český |
Místo pracoviště: Praha,
Region: Praha
Obor: Administrativa, Telekomunikace, Ostatní
Profese: administrativní pracovník, pracovník call centra, pracovník help desku
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickday, Firemní akce