Do týmu hledáme vedoucího zákaznického servisu se silnými organizačními dovednostmi, který převezme odpovědnost za vedení menšího týmu a zajistí bezchybný servis směrem k zahraničním zákazníkům.
Stabilní a zavedená společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici: VEDOUCÍ ZÁKAZNICKÉHO SERVISU (OD 55.000 KČ)
Vedoucí zákaznického servisu (od 55.000 KČ)
Náplň práce
- Vést tým zákaznického servisu (plánování práce, rozvoj, motivace)
- Zajišťovat správnost objednávek, cenových nabídek a exportního plánu
- Koordinovat interní tok informací (mezi zákazníky, výrobou, nákupem a obchodem)
- Řešit reklamace, aktualizovat zákaznická data a spravovat objednávky v SAP
- Komunikovat denně v AJ jazyce a pracovat s interními systémy
Požadujeme
- Min. SŠ vzdělání
- Praxe v zákaznickém servisu nebo logistice ve výrobní společnosti
- Aktivní znalost AJ (slovem i písmem)
- Orientaci v cenotvorbě, znalost SAP a MS Office
- Samostatnost, důslednost, schopnost spolupráce a jasné komunikace
Nabízíme
- 5 týdnů dovolené
- 13 a 14. plat
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Zvýhodněný mobilní tarif
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na dopravu
- Příspěvek na stravování
- Lokalita: Ostrava
Mzda: 50 000 - 65 000 Kč / měsíc
Region: Moravskoslezský kraj
Obor: Doprava, logistika