Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Účetní - odborný referent - oddělení rozpočtu a správy majetku - VŠ, Praha

referenční číslo: 6391b4eb6aa5c23e950ad0d3 | aktuálnost: 16.01.2023

MIKUPEX TRADE s.r.o.

Účetní - odborný referent - oddělení rozpočtu a správy majetku - VŠ, Praha

Popis pozice

Státní energetická inspekce (SEI) se sídlem v centru Prahy (P-2) hledá pro pracoviště v Praze perspektivního pracovníka/ci na pozici: Účetní v oddělení rozpočtu a správy majetku.

 

Pozice je zařazena do 11. platové třídy a příslušného platového stupně na základě uznané praxe podle přílohy č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě.

 

Hlavní vykonávané činnosti:

- správa pokut - evidence, účtování, vymáhání, zpracování rozhodnutí o povolení splátek, komunikace s celním úřadem

- vedení exekučního řízení

- bankovní operace - účtování bankovních výpisů

- provádění účetních a rozpočtových prací v oblasti IISSP

- zástup za vedoucí oddělení

 

Požadavky:

- Vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu.

- Praxe v účetnictví.

- Znalost EIS JASU výhodou.

- Zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost.

 

Nabízené benefity:

- 5 týdnů dovolené,

- 5 dnů indispozičního volna,

- stravenky,

- karta MultiSport,

- sídlo v centru Prahy,

- pružná pracovní doba.

 

Nástup možný ihned.

 

Celý text oznámení naleznete zde: 

https://www.cr-sei.cz/?cat=9

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

 

Váš strukturovaný životopis, prosíme, zasílejte nejpozději do 15. 1. 2023 kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).

 

Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována (více informací zde).

Region: Praha

Obor: Administrativa, Ekonomika, Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví, Státní, veřejná správa

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Bakalářské

Benefity: Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Kafetérie, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickday