Technik zákaznického servisu - Plzeň
Náplň práce
Rozumíte autům a chcete být zaměstnán u jedničky na trhu ojetých vozů? Umíte jednat s klienty a máte příjemné a profesionální vystupování? Pokud jste komunikativní a umíte jednat se zákazníkem jak v osobním tak v telefonickém kontaktu, možná hledáme právě Vás!
Náplň práce:
* Péče o zákazníky - osobní i telefonické jednání
* Příjem, posuzování a rozhodování o oprávněnosti reklamací
* Evidence podkladů a s tím související administrativní práce
Požadujeme
* SŠ vzdělání technického zaměření nebo praxe v automobilové oblasti výhodou
* Komunikativní typ, příjemné vystupování
* Schopnost dobře argumentovat a zvládat námitky
* Uživatelská znalost práce na PC
* Spolehlivost a samostatnost
Nabízíme
* Náborový příspěvek 30 000 Kč
* Smlouvu na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
* Pravidelnou pracovní dobu pondělí – pátek s flexibilním začátkem a koncem
* Plné zaškolení a další interní i externí vzdělávání v průběhu zaměstnání
* Slevy na firemní služby a produkty, Multisport karta, odměny za doporučení, zvýhodněné nebo volné vstupenky na sportovní a kulturní akce, slevy u firemních partnerů, Cafeterie Gallery Beta a další
* Možnost profesně růst v rámci společnosti, včetně zahraničí
* Nástup možný ihned
Mzda: 30 000 - 50 000 Kč / měsíc
Místo pracoviště: Nepomucká 791/198, Plzeň 8-Černice, 326 00
Region: Plzeňský kraj
Obor: Automobilový průmysl, Služby, osobní služby, au-pair, Ostatní
Profese: obchodní asistent, odborný asistent prodeje, péče o zákazníky, pracovník podpory zákazníků, technik, zkušební technik
Pracovní poměr: Plný úvazek
Délka prac poměru: Na dobu neurčitou
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Benefity: Bonusy/prémie, Firemní akce, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Sleva na firemní výrobky/služby, Vzdělávací kurzy, školení