Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Pracovník back office

referenční číslo: 2000546529 | aktuálnost: 26.04.2025 2025-04-26T00:06:03+00:00 2025-04-26T00:06:03+00:00

PŘEDVÝBĚR.CZ s. r. o.

Pracovník back office

Pro našeho významného klienta, společnost poskytující služby v oblasti projektování dopravních staveb v městském prostředí a dopravního inženýrství (především projekty směřující k městskému urbanismu), hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Pracovník back office.

Náplň práce:

  • Komunikace se zákazníky (např. objednávky a jejich vyřízení), komunikace se subdodavateli a projektanty - získání přesných informací, postupu prací, cen a termínů, budeme využívat i AI, ale nezbytnou součástí je osobní komunikace
  • Kontrola odevzdání a termínů subdodavatelů, nikoliv kontrola technické správnosti
  • Vytváření smluv a objednávek vůči zadavatelům
  • Komunikace s externí právní kanceláří
  • Příprava výběrových řízení, příležitostné vyhledávání obchodních příležitostí
  • Činnost back office - nákup vybavení, servisy atp.
  • Vystavení faktur a evidence faktur přijatých – spolupráce s externí s účetní firmou

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Zkušenosti z obdobné činnosti ideálně min. 3 roky, budeme řešit individuálně při osobním pohovoru
  • Zkušenosti ze stavební činnosti (ideálně projekční kanceláře), či obdobných služeb velkou výhodou
  • Základní znalost AJ
  • Zodpovědnost, samostatnost a iniciativnost

Nabízíme:

  • Zázemí stabilní a zaběhlé společnosti se stálým růstem
  • Odpovídající mzdu s možným vývojem dle schopností a odpovědnosti
  • Firemní odměňovací systém dle celofiremních výsledků
  • Placené přesčasy v případě, že by nastaly
  • Pracovní smlouvu na HPP, plný úvazek
  • Stravenkový paušál, Kafetérii
  • Příspěvek na penzijní či zdravotní pojištění
  • Možný příspěvek na dopravu
  • Příspěvek „FKSP“ (příspěvek na sportovní aktivity, dovolenou)
  • Mobilní telefon a notebook i k soukromým účelům
  • Možnost až 25 dní dovolené, 2 dny sick days
  • Společné služební vozidlo, které lze v případě potřeby využít i k soukromým účelům
  • Pružnou pracovní dobu (pevná doba 09:00 – 14:00 hod., ostatní variabilně dle potřeby)
  • Možnost práce z domova (home office, dle domluvy a potřeby)
  • Nástup možný ihned či dle domluvy
  • Moderní zázemí a kanceláře: Praha 7 – Holešovice

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Požadované jazykové znalosti

Anglický

Mzda: 35 000 - 60 000 Kč / měsíc

Místo pracoviště: Praha,

Region: Praha

Obor: Administrativa, Ekonomika, Reality

Profese: administrativní pracovník, asistent/asistentka, pracovník back office, odborný asistent, rozpočtář/kalkulant

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickday