Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Personální metodik – kontroler

referenční číslo: 6729eea2883cfb957e0cc053 | aktuálnost: 05.12.2024 2024-12-05T11:05:21+00:00 2024-12-05T00:00:00+01:00

Zdravotnická záchranná služba hl. m. Prahy

Personální metodik – kontroler

Náplň práce

Vaší náplní práce bude

  • zajišťování realizace prováděcích projektů zpracování dat
  • komunikace s dodavateli informačních systémů používaných na personálním oddělení a platové účtárně
  • tvorba a úprava uživatelských sestav
  • tvorba podpůrných aplikací pro chod personálního oddělení a platové účtárny
  • podpora a konzultace zaměstnanců oddělení
  • příprava podkladů statistik
  • analýza a zpracování dat
  • aktivní činnost na HR projektech
  • spolupráce s finančním oddělením na přípravě forecastu a rozpočtu
  • kontrola nastavení a zavedení personálních a platových procesů
  • zavádění nových postupů a metodické usměrňování způsobu aplikace předpisů a pokynů
  • tvorba a kontrola personálních metod, programů a zásad personálního rozvoje
  • tvorba a plánování kontrolního systému personálního oddělení
  • koordinace nastavení úprav a změn v personálním a mzdovém systému

Požadujeme

Požadujeme

  • Vysokoškolské případně středoškolské vzdělání, praxe v oblasti personalistiky a mezd podmínkou
  • znalost práce v programu VEMA podmínkou
  • velmi dobrou orientaci v zákoníku práce a mzdových předpisech
  • analytické myšlení
  • komunikační a organizační schopnosti
  • pečlivost, samostatnost
  • dobrou znalost práce na PC (MS Office, Outlook)

Nabízíme

Nabízíme

Platové zařazení dle nařízení vlády č.341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna, příspěvek na stravování, pružnou pracovní dobu, penzijní pojištění a další benefity.

Práce na plný pracovní úvazek.

Nástup možný dle dohody.

Požadované jazykové znalosti

Český

Místo pracoviště: Korunní 98, Praha 10, 10100

Region: Praha

Obor: Administrativa, Personalistika, HR, Zdravotnictví, sociální služby, farmacie

Profese: administrativní pracovník, HR specialista, kontrolor, mzdová účetní

Pracovní poměr: Plný úvazek

Délka prac poměru: Na dobu neurčitou

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Benefity: Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Zdravotní volno/sickday