Odborný hodnotitel/Odborná hodnotitelka v Oddělení systémů

referenční číslo: 680be2d82ba1c76364070a28

Náplň práce:

  • Podílení se na tvorbě koncepce a celostátní koordinaci oblasti zdravotnických prostředků, inspekční činnosti a dozoru nad zdravotnickými prostředky
  • Výkon správních činností dle zákona č. 375/2022 Sb., o zdravotnických prostředcích a diagnostických zdravotnických prostředcích in vitro, nařízení Evropského Parlamentu a Rady (EU) 2017/745 ze dne 5. dubna 2017 o zdravotnických prostředcích, změně směrnice 2001/83/ES, nařízení (ES) č. 178/2002 a nařízení (ES) č. 1223/2009 a o zrušení směrnic Rady 90/385/EHS a 93/42/EHS a dále nařízení Evropského Parlamentu a Rady (EU) 2017/746 ze dne 5. dubna 2017 o diagnostických zdravotnických prostředcích in vitro a o zrušení směrnice 98/79/ES a rozhodnutí Komise 2010/227/EU, zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky a o změně a doplnění některých zákonů a zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů
  • Tvorba koncepce a koordinace registračních procesů hospodářských subjektů v oblasti zdravotnických prostředků
  • Příprava procesů a interních směrnic Ústavu v oblasti registrace hospodářských subjektů v oblasti zdravotnických prostředků
  • Obsluha informačních systémů pro registraci osob zacházejících se zdravotnickými prostředky – Registru zdravotnických prostředků (RZPRO), Informačního systému zdravotnických prostředků (ISZP) a evropské databáze EUDAMED
  • Zpracování agend s celostátní působností v oblasti registrace hospodářských subjektů zacházejících se zdravotnickými prostředky, koordinace všech aktivit vyžadujících data o osobách a zdravotnických prostředcích uváděných na trh
  • Účast a vypracovávání úkolů v rámci pracovních skupin Evropské komise
  • Zpracování dotazových agend souvisejících s legislativou zdravotnických prostředků
  • Testování a komunikace nalezených chyb a problémů v RZPRO, ISZP a EUDAMED za účelem jejich zdokonalení
  • Příprava dokumentace klíčových procesů odboru, standartních operačních postupů a praktických návodů k provozu RZPRO/ISZP
  • Plnění stanovených parametrů výkonnosti (objemu zpracované agendy) a kvality práce dle vzájemně odsouhlasených parametrů
  • Zajišťování dalších agend určených nadřízenými v oblasti zdravotnických prostředků za účelem splnění úkolů za celou ZP (např. krátkodobá realokace pro jiné agendy)

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání – magisterský studijní program (VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY)
  • Znalost AJ – bude ověřena v průběhu pohovoru
  • Uživatelská znalost práce s PC
  • Vysoké pracovní nasazení
  • Zodpovědnost, pečlivost, schopnost samostatné práce
  • Schopnost pracovat pod tlakem, odolnost vůči stresu
  • Pozitivní přístup ke svému okolí a k týmové práci
  • Systematické myšlení
  • Ochota se dále vzdělávat

Nabízíme:

  • Stabilní zázemí státní instituce
  • Pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené ročně
  • 5 dní indispozičního volna (sick days) ročně
  • Možnost občasné práce z domova
  • Příspěvek na stravování
  • Jazykové kurzy
  • Fond kulturních a sociálních potřeb
  • Zaměstnaneckou knihovnu
  • Půjčovnu sportovních potřeb

Další důležité informace:

  • Předpokládaný nástup: 1. 6. 2025 nebo dle dohody
  • Jedná se o zástup za RD
  • Pracovní úvazek: 1,0 (40 hodin týdně)
  • Platové podmínky: 13. platová třída
  • Pracoviště: Benešovská 40, Praha 10

Požadované jazykové znalosti

Anglický

Místo pracoviště: Benešovská 2538/40, Praha 10, 100 41

Region: Praha

Obor: Státní, veřejná správa, Technika, elektrotechnika, Zdravotnictví, sociální služby, farmacie

Pracovní poměr: Plný úvazek

Délka prac poměru: Na dobu určitou

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Vysokoškolské

Benefity: Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Stravenky/příspěvek na stravování, Zdravotní volno/sickday

Vhodné pro: Absolventy