Náš klient, úspěšná mezinárodní společnost s českými kořeny, hledá novou posilu do svého obchodního týmu. Současný obchodní tým je dlouhodobě stabilní a tvoří ho 10 obchodníků, kteří telefonicky komunikují se stávajícími B2B klienty. I když komunikace s klienty probíhá telefonicky, nejedná se o žádné call centrum. Hlavním úkolem obchodníků je pečovat o klienty (key account management) a rozšiřovat portfolio produktů/služeb u klientů.
Komunikace se stávajícími klienty (dopravními společnostmi) prostřednictvím telefonu, příp. e-mailu (komunikovat prostřednictvím telefonu budete cca 2 hodiny denně) Péče o stávající klienty (key account management) Rozšiřování portfolia produktů/služeb u klientů (mezi firemní produkty patří např.: palivové karty, pohonné hmoty, mýtné služby, GPS atd.) a tvorbu obchodních nabídek „na míru“ Spolupráce s obchodníky v terénu, podporou obchodu (obchodní tým = agilní tým, společně sdílíte KPIs) Vyhledávání nových klientů a jejich oslovení (jedná se o občasnou záležitost, firma má samostatný tým, který se věnuje výlučně akvizicím)
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.