Náš tým ve Spořce pomáhá lidem napříč všemi retailovými segmenty včetně těch nejnáročnějších Erste Premier a Erste Private Banking používat jejich peníze v současném světě prostřednictvím těch nejzákladnějších produktů – účtů a karet.

Naše cesta začíná správně definovanými účty, které vyhoví jejich potřebám, pokračuje kartami, které dovolí kdykoli platit nákupy, nebo naopak dostat i něco zpět díky cashback programu Moneyback. A končí péči o tyto produkty tak, aby nabízely adekvátní služby v různých životních etapách nebo situacích klientů včetně rad, jak ušetřit a optimalizovat jejich rozpočet. To vše vytváříme dnes už s důrazem na mobilní digitální technologie, jako je mobil klienta nebo tablet našeho bankéře. Výsledky naší práce klienti zažívají při první návštěvě naší banky nebo online založení účtu, posléze každodenně v aplikaci George nebo při placení kartou.

Do našeho týmu hledáme parťáka/čku, který/á bude zodpovědný/á za to, že se klienti o těchto užitečných řešeních dozví prostřednictvím automatizovaně odesílaných emailů, tzv. push notifikací, SMS nebo třeba informačních ploch v aplikaci George.

Expert/ka na přímou komunikaci s klienty -denní bankovnictví

referenční číslo: 1604219421

Tato pracovní pozice již není aktivní.