Pro našeho významného klienta, společnost, která zajištuje rozmanité služby pro firmy v oblasti investičního majetku, hledáme vhodné kandidáty na pozici Centre Manager.
Náplň práce:
- Podpora celého týmu, a to zejména CEO, oddělení lettingu, marketingu a technické správy
- Pravidelný reporting výsledků a účast na poradách společnosti
- Schvalování faktur, kontrola pohledávek a příprava budgetů
- Spolupráce s technickým manažerem
- Prvotní kontakt s potenciálními nájemci
- Vedení evidence nájemní smluv
- Návrhy změn obchodních podmínek nájemců, vzhledem k jejich výsledkům
- Příprava MKT budgetu, koordinace s MKT koordinátorem
Požadujeme:
- Minimálně středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Pokročila znalost Microsoft Office
- Pokročilá úroveň anglického jazyka min. B1
- Komunikativnost, spolehlivost, zodpovědnost
- Organizační schopnosti a pragmatický přístup k řešení problémů
- Praxe v řízení svěřeného týmu
- Výhodou znalost účetního softwaru Pohoda a Power BI
- Výhodou zkušenost se správou komerčních nemovitostí a s problematikou nájemních vztahů
Nabízíme:
- Zázemí ve stabilní společnosti
- Přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí
- Forma spolupráce na dohodě
- Notebook a mobilní telefon
- 5 týdnů dovolené, sick days
- Vzdělávání, školení
- Občerstvení na pracovišti
- Místo výkonů práce: Liberec
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.