- zajištění chodu kanceláře
- asistentská podpora všech činností a procesů společnosti
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.
referenční číslo: 59c4b81fbabecf72e91ebe12 | aktuálnost: 04.12.2017
- zajištění chodu kanceláře
- asistentská podpora všech činností a procesů společnosti
- příjemný hlas + nadstandardní komunikační schopnosti a dovednosti
- proaktivní přístup v pracovních úkonech a následných aktivitách
- samostatnost, komunikativnost
- pozitivní a kladný přístup ke všem činnostem vedoucím k potencionálním obchodním příležitostem
- uživatelská znalost práce s PC
- znalost anglického jazyka slovem i písmem
- chuť na sobě pracovat, dále se vzdělávat, rozvíjet se a zdokonalovat se
- individuální přístup na úrovni firmy s tradicí na realitním trhu od roku 1990
- vstřícný a kolegiální kolektiv
- možnost uplatnit se bez ohledu na věkovou kategorii
- komplexní zaškolení a adaptaci na nové podmínky v systému managementu kvality u všech hlavních činností
- profesionální školící systém
- stálou podporu při akviziční činnosti
Sídlo a kancelář společnosti:
RAK CZ a.s., Revoluční 11, 110 00 Praha 1, 602 360 342, svatosova@rak.cz
Anglický |
Místo pracoviště: Revoluční 725/11, Praha 1, 11000
Region: Praha
Obor: Obchod, prodej, nákup, Reality, Služby, osobní služby, au-pair
Profese: asistent/asistentka
Pracovní poměr: Brigáda
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita