- Podílení se na výkonu specializovaných činností v konkrétních případech v rozsahu působnosti správního úřadu s celostátní působností
- Komplexní zabezpečování převzetí a evidenci korespondence předané podatelnou, sekretariátem ředitele, ostatními odbornými útvary, e-mailem, DS a na základě rozhodnutí vedoucího oddělení
- Spolupracování s koordinátorem vigilance na přidělování korespondence inspektorům
- Podle požadavků odd. VIG tvorba interních dokumentů
- Vyzvedávání příchozí pošty z podatelny
- Evidence pošty odd. VIG do systému SSL Athena
- Zabezpečení dotazové agendy a vedení její evidence
- Vedení zápisů z porad a evidence úkolů
- Zabezpečení archivace spisů odd. VIG
- Řízení se standartními postupy a směrnicemi SÚKL, příkazy ředitele Ústavu, ředitele ZP, ředitele ODZP a vedoucího odd. VIG
- Zabezpečení odesílání a evidování odcházející korespondence
- Aktualizování databáze závažných nežádoucích příhod ZP a bezpečnostních nápravných opatření
- Spolupracování s inspektory v rámci vyhodnocování a dozorování bezpečnostních nápravných opatření stanovených výrobci zdravotnických prostředků
- Spolupracování s inspektory v rámci monitorování průběhu šetření závažné nežádoucí příhody výrobcem a vlastním šetření závažné nežádoucí příhody
- Plnění funkce člena požární hlídky SÚKL
- Vedení příruční registratury odd. VIG
- Plnění funkce správce docházky odd. VIG v EDS Vema včetně archivace dokumentů souvisejících s měsíční uzávěrkou docházky zaměstnanců odd. VIG
Státní ústav pro kontrolu léčiv hledá uchazeče na pozici
Administrativní pracovník v Oddělení vigilance
referenční číslo: 64e635272f92812cc8082373
Náplň práce:
Požadujeme:
- Min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou/VOŠ – VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY
- Uživatelská znalost práce s PC – MS Office, spisová služba (zaučení)
- AJ – středně pokročilá znalost
- Svědomitost
- Pečlivost
- Samostatnost
- Loajalita
- Dobré komunikační dovednosti
- Schopnost týmové spolupráce
- Psychická odolnost
Nabízíme:
- Zajímavou práci v oblasti náplně pracovní pozice
- Stabilní zázemí státní instituce
- Pružnou pracovní dobu
- Přátelské a vstřícné prostředí
- 5 týdnů dovolené ročně
- 5 dní indispozičního volna (sick days) ročně
- Široké spektrum zaměstnaneckých výhod (příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění, jazykové kurzy, příspěvek na kulturu, sport a volný čas)
Další důležité informace:
- Předpokládaný nástup: listopad 2023 nebo dle dohody
- Jedná se o zástup za MD/RD
- Pracovní úvazek: 1,0 (40 hodin týdně)
- Platové podmínky: 9. platová třída
- Pracoviště: Benešovská 2538/40, Praha 10
Požadované jazykové znalosti
Anglický |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Místo pracoviště: Benešovská 2538/40, Praha 10, 100 41
Region: Praha
Obor: Administrativa, Státní, veřejná správa, Zdravotnictví, sociální služby, farmacie
Pracovní poměr: Plný úvazek
Délka prac poměru: Na dobu určitou
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Benefity: Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny, Příspěvek na dovolenou, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Stravenky/příspěvek na stravování, Zdravotní volno/sickday
Vhodné pro: Absolventy