Státní ústav pro kontrolu léčiv hledá uchazeče na pozici

Administrativní pracovník/pracovnice v Oddělení systémů

referenční číslo: 65bba28c717d8adfb008cf25

Náplň práce:

  • Podílení se na výkonu specializovaných činností v konkrétních případech v rozsahu působnosti správního úřadu s celostátní působností
  • Zajišťování administrativní podpory odborných činností odd. SYS
  • Podpora při zavádění nového informačního systému zdravotnických prostředků ISZP, správa helpdesku ISZP, komunikace s uživateli ISZP, vyřizování žádostí o přístupy do ISZP
  • Podpora při edukaci odborné veřejnosti v rozsahu celostátní působnosti
  • Administrace projektů
  • Administrativní zajištění seminářů a konzultací

Požadujeme:

  • Min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou/VOŠ – VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY
  • Uživatelská znalost práce s PC – MS Office, spisová služba (zaučení)
  • AJ – středně pokročilá znalost
  • Svědomitost
  • Pečlivost
  • Samostatnost
  • Loajalita
  • Dobré komunikační dovednosti
  • Schopnost týmové spolupráce
  • Psychická odolnost

Nabízíme:

  • Zajímavou práci v oblasti náplně pracovní pozice
  • Stabilní zázemí státní instituce
  • Pružnou pracovní dobu
  • Přátelské a vstřícné prostředí
  • 5 týdnů dovolené ročně
  • 5 dní indispozičního volna (sick days) ročně
  • Příspěvek na stravování

Další důležité informace:

  • Předpokládaný nástup: ihned nebo dle dohody
  • Pracovní úvazek: 1,0 (40 hodin týdně)
  • Platové podmínky: 9. platová třída
  • Pracoviště: Benešovská 40, Praha 10

Požadované jazykové znalosti

Anglický

Místo pracoviště: Benešovská 2538/40, Praha 10, 101 00

Region: Praha

Obor: Státní, veřejná správa, Zdravotnictví, sociální služby, farmacie

Pracovní poměr: Plný úvazek

Délka prac poměru: Na dobu neurčitou

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Benefity: Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny, Stravenky/příspěvek na stravování, Zdravotní volno/sickday

Vhodné pro: Absolventy