Administrativní podpora v bance s angličtinou
Náplň práce
Globální bankovní instituce s přátelskou a neformální atmosférou hledá administrativní podporu služeb pro korporátní klienty v sídle společnosti na Praze 5. Pokud již máte zkušenosti s administrativní prací a chcete získat zajímavou praxi v jedné z nejvýznamnějších bankovních institucí světa, hledáme právě Vás. Nabízíme smlouvu na 3 měsíce od nástupu.
Back office podpora při zpracování žádostí klientů o potvrzení pro účely auditu Příprava a rozesílání potvrzení pro účely auditu korporátním klientům Další administrativní podpora v souvislosti s potvrzeními pro účely auditu
Požadujeme
Ukončené SŠ vzdělání s maturitou Angličtina na úrovni B1 (interní systém a porozumění dokumentům) Zkušenost s administrativní prací Dobré organizační schopnosti
Nabízíme
Práce na plný úvazek na HPP (smlouva na 3 měsíce od nástupu) Finanční ohodnocení 42 000 Kč Stravenkový paušál 100 Kč denně Příspěvky na penzijní i životní připojištění Flexipassy 1 sick day na 3 měsíce 6 dní dovolené na 3 měsíce
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Region: Česká republika
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Plný úvazek