- Podílení se na zpracovávání koncepce rozvoje spisové služby s rozsáhlým členěním, zahrnující utajované informace a údaje chráněné podle příslušných právních předpisů
- Podpora právníka PVO při řešení jednodušších právních úkonů ve správních řízeních
- Provádění ukládání, evidence a vyhledávání písemností a jiných pracovních záznamů PVO, včetně elektronické spisové služby SSL Athena (došlá a odeslaná korespondence – pošta, e-mail, DS) včetně sledování termínů odpovědí a zajišťování denního výběru přijaté pošty PVO
- Zajišťování dalších asistentských a administrativních činností pro VPVO, zejména pak pro agendu výběrových řízení
- Podílení se na stanovování přístupů a způsobů poskytování informací podle zvláštního právního předpisu v působnosti správního úřadu včetně případného rozhodování o odvoláním a o stížnostech v oblasti práva na informace → odpovědnost za přípravu podkladů a formální zajištění odpovědi v případě dotazů dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
- Podílení se na zpracování korespondence v rámci uzlu Sekretariát PVO + zajišťování došlé a odchozí pošty OJ PVO
- Evidence výběrových řízení v Informačním systému státní služby (ISoSS)
- Evidence odvolání na PVO
- Provádění archivační péče
- Správa dokumentace související s nastavením vnitřního systému jakosti, a to včetně hlídání lhůt
- Zajišťování provozu odd. PVO, pokud se týká obstarávání veškerých kancelářských potřeb a dalších předmětů nutných pro chod oddělení, včetně administrativního zajištění této agendy (žádanky, faktury aj.)
- Provádění činností při uchovávání listin příruční registratury odd. PVO
Státní ústav pro kontrolu léčiv hledá uchazeče na pozici
Odborný asistent Oddělení personálního a vzdělávacího
referenční číslo: 64241335d596279cea061063
Náplň práce:
Požadujeme:
- Vzdělání – VŠ vzdělání (bakalářský či magisterský stupeň), příp. min. SŠ s maturitou + dlouholetá praxe v oboru
- Praxe v právní či personální oblasti výhodou
- Znalost AJ výhodou
- Dobrá znalost práce s PC - MS Office, spisová služba (zaučení)
- Samostatnost
- Pečlivost
- Loajalita
- Dobré komunikační dovednosti
- Schopnost týmové spolupráce
- Ochota učit se nové věci
- Odolnost vůči stresu
Nabízíme:
- Pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené ročně
- 5 dnů indispozičního volna (sick days) ročně
- Kontinuální vzdělávání
- Stabilní zázemí státní instituce
- Široké spektrum zaměstnaneckých výhod (příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění, jazykové kurzy, příspěvek na kulturu, sport a volný čas)
Další důležité informace:
- Předpokládaný nástup: ihned nebo dle dohody
- Pracovní úvazek: 1,0 (40 hod./týden)
- Platové podmínky: 11. platová třída
- Pracoviště: Šrobárova 48, Praha 10
Požadované jazykové znalosti
Anglický |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Místo pracoviště: Šrobárova 48, Praha 10, 100 41
Region: Praha
Obor: Justice, právo, legislativa, Personalistika, HR, Státní, veřejná správa
Pracovní poměr: Plný úvazek
Délka prac poměru: Na dobu neurčitou
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Benefity: Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny, Příspěvek na dovolenou, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Stravenky/příspěvek na stravování, Zdravotní volno/sickday
Vhodné pro: Absolventy