Obchodní referent s angličtinou
Náplň práce
Domluvíte se anglicky a hledáte práci, kde se budete zároveň věnovat administrativě i komunikovat s lidmi? Pak určitě čtěte dál!
Vaším úkolem bude komunikace se zákazníky z maďarského trhu. Budete od nich přijímat objednávky, poté jim za ně vystavovat faktury a následně sledovat jejich úhrady, případně s nimi komunikovat nezaplacené pohledávky.
Požadujeme
Náš tým doplní anglicky a česky nebo slovensky hovořící kandidát s alespoň drobnou pracovní zkušeností v oblasti administrativy nebo zákaznického servisu.
Nabízíme
Smlouvu na dobu neurčitou, abyste cítili jistotu. Týden dovolené navíc, ať si během roku máte čas pořádně odpočinout. Firemní kurzy a školení pro podporu osobního i profesního růstu. Stravování v areálu firmy, na které Vám přispějeme. Další finanční benefity – různé příspěvky, slevy a odměny.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Region: Jihomoravský kraj
Obor: Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví
Pracovní poměr: Plný úvazek