Pro našeho dlouholetého klienta, mezinárodní obchodní společnost s více než 600 prodejnami v Evropě, hledáme vhodné kandidáty na pozici:
"Sales Support Specialist with English"
Na této pozici budete součástí menšího týmu, který denně komunikuje s prodejnami na území ČR, obchodním oddělením a evropskými centrálami v ostatních zemích. Anglicky budete mluvit denně, odpovídat na dotazy zákazníků, informovat pobočky o obchodních změnách a nových nastaveních.
Popis činnosti:
- komunikace s 35 prodejnami v ČR, oddělením obchodu na pražské centrále a ostatními centrálami v Evropě
- budete první kontaktní osobou pro obchodní otázky a požadavky
- zákaznický servis (2nd level support) - zpracování zákaznických stížností, pochval a podnětů, které Vám budou přicházet z call centra, získání a předání informací od/do sales oddělení
- administrativní podpora obchodního oddělení
Požadavky:
- SŠ vzdělání
- AJ min. na úrovni B2, čeština rodilá (výborná znalost české gramatiky)
- pokročilé ovládání MS Office
- znalost maloobchodních procesů - ideální je předchozí zkušenost z administrativní pozice v retailové společnosti (zákaznický servis, reklamace, administrativní podpora nákupu/obchodu atp.)
- orientace na zákazníka, empatie a vstřícná komunikace
- důslednost, pečlivost
- dobré vyjadřovací schopnosti
Nabízíme:
- nadstandartní platové ohodnocení
- stabilní zázemí prosperující, úspěšné společnosti
- přátelské pracovní prostředí
- zajímavé a odpovědné úkoly s možností profesního růstu
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na penzijní připojištění
- flexibilní pracovní doba a zkrácená páteční pracovní doba
- nástup ihned nebo dohodou, HPP
Budeme se těšit na vaše životopisy.
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.