• řešení a řízení zákaznických reklamací včetně externí a interní komunikace; externí komunikace- telekonference, videokonference, komunikace se zákazníkem a mateřskou společností; interní komunikace - interní komunikace o neshodě ve vztahu k výrobě a logistice, pořádání pravidelných meetingů o reklamacích pro sběr dat pro 3D, analýzu příčiny a sběr dat pro 8D.
• analýza příčin reklamovaných vad za pomocí metod 8D/5Why/rybí kosti.
• spolupráce při reklamacích na dodavatele.
• pravidelné zjišťování spokojenosti zákazníka na zákaznických portálech a aktivní práce ve směru zvýšení spokojenosti zákazníka.
• příprava na zákaznické audity, na zákaznické návštěvy a Q-review; podpora při zákaznických návštěvách a zákaznických auditech.
• pravidelná analýza zákaznických požadavků z portálů a zpracování pro interní potřeby
• reporting reklamací, externího ppm, sběr dat a analýza nákladů na neshody související se zákaznickými reklamacemi.
• provádění procesních a výrobkových auditů v souvislosti se zákaznickými reklamacemi.
• představitel zákazníka /dle ISO/TS/
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.