Pozici obsazujeme pro pražskou pobočku české IT společnosti, která je partnerem SAP ČR.
Vaší náplní práce bude:
- poskytování zákaznické podpory na SAP projektu
- prvotní kontakt s uživateli, příjem požadavků prostřednictvím e-mailu a telefonu
- evidence zákaznických požadavků do systému
- monitoring stavu řešení požadavků, komunikace směrem k zákazníkům
- účast na školeních
- velmi dobrá znalost práce v MS Office
- dobrá uživatelská znalost MS Windows
- AJ na pasivní úrovni
- SŠ vzdělání
- výhodou zkušenost na pozici helpdesk
- pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy s požadovanými znalostmi
- velmi dobré komunikační dovednosti, příjemné a vstřícné vystupování
- schopnost práce v týmu, organizační dovednosti, samostatný a zodpovědný přístup k práci
- společnost nabízí práci na zaměstnanecký pracovní poměr na plný úvazek
- mezi benefity patří stravenky, mobil, notebook, zaškolení, další vzdělávání přímo u SAP ČR, možnost profesního růstu a zvyšování kvalifikace
- práce přímo v centru Prahy (Václavské náměstí)
Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj profesní životopis v českém a anglickém jazyce s uvedením kódu pozice, o kterou se zajímáte. Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, kontaktujte prosím přímo svoji konzultantku.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat nejpozději do 10 dnů od zaslání životopisu. Ostatní uchazeče zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.
Místo pracoviště:
Praha,
Region:
Praha
Obor: IT - správa systémů a služby
Pracovní poměr: Plný úvazek
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Vhodné pro:
Absolventy