Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Account manager - multilanguage - fixní plat - Praha

referenční číslo: 834222DC | aktuálnost: 09.12.2016

MIKUPEX TRADE s.r.o.

Náplň práce


Hledáte pracovní příležitost v rychle rostoucí mezinárodní společnosti? Právě Vás hledáme

Naším klientem je rychle rostoucí mezinárodní společnost, která se zabývá online obchodováním na burze a hledá vhodné kandidáty, které baví komunikace s lidmi a motivuje je profesní růst, dobré finanční ohodnocení, a kteří chtějí dál rozvíjet svoji osobnost.

Hlavním úkolem této pozice je budování vztahů se zahraničními klienty a rozšíření portfolia.

Požadujeme aktivní znalost alespoň jednoho z těchto jazyků:
Ruský, Vietnamský, Čínský, Arabský, Indický, Anglický nebo Srbský a Chorvatský
- předchozí praxe v servisu a komunikaci s klienty výhodou
- dobré komunikační schopnosti
- uživatelskou znalost práce na PC
- trestní bezúhonnost a slušné vystupování
- český jazyk je výhodou - ne podmínkou
- práce je vhodná pro absolventy nebo studenty VŠ

Nabízíme:
- zázemí dynamicky se rozvíjející mezinárodních společností, se sídlem v Praze 4 (kanceláře se skvělou občanskou dostupností a MHD)
- nástupní plat 15 000 Kč + bonusy a provize, které ovlivňujete vlastní aktivitou
- dlouhodobou spolupráci na DPP/DPČ (ihned po 1 měsíci) nebo po dohodě práci na IČO
- veškeré školení hrazené firmou - aktivní měsíční školení bez vstupních poplatků (kompletní systém školení zaměřený na komunikaci s klientem)
- práci v pracovním týmu s profesionálním vedením - rodilý zahraniční mluvčí
- zajímavou, různorodou a zodpovědnou práci s možností významného profesního růstu
- multi-kulturní pracovní prostředí s možností zahraničních stáží na našich pobočkách
- flexibilní pracovní dobu
- nástup možný Ihned, dle dohody s kandidátem

Náplň práce
- nabídka našich služeb našim současným a novým klientům
- zpracování interních databází formou odchozích hovorů
- rozšíření portfolia klientů - především telefonicky
- poskytování informací a supportu pro klienty
- práce v teamu - spolupráce se zkušenými kolegy
- karierní růst - prohlubování znalostí, aktivní účast na školení a zkouškách

Jak se přihlásit?

Vaše strukturované životopisy zasílejte, prosím, pomocí odpovědního formuláře. Nezapomeňte uvést nejbližší termín nástupu a telefonický kontakt na Vás (nejlépe mobil). Po Vaší reakci na tuto pracovní nabídku budete v krátkém čase kontaktováni pro sjednání osobní schůzky. Pokud bychom se Vám neozvali do 10 dnů, nepostoupili jste do užšího kola výběru. Vyrozumění o nezařazení do výběrového řízení nerozesíláme.

Zasláním Vašeho životopisu do naší společnosti dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat a jejich uchování v personální databázi za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

Místo pracoviště: Praha

Obor: Administrativa, Ekonomika, Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví, Služby, osobní služby, au-pair

Pracovní poměr: Plný úvazek

Minimální požadované vzdělání: Vyučení bez maturity

Vhodné pro: Absolventy