Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Referent/-ka pro administraci výzev, plateb a finančních toků

referenční číslo: 791686EA | aktuálnost: 29.01.2017

MIKUPEX TRADE s.r.o.

Referent/-ka pro administraci výzev, plateb a finančních toků

Náplň práce


Profil klienta:
Ministerstvo pro místní rozvoj, odbor rozpočtu, oddělení administrace programů EU vyhlašuje v souladu s ustanovením § 178 odst. 1 písm. c) zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě výběrové řízení na pozici: referent/-ka pro administraci výzev, plateb a finančních toků, a to na dobu určitou v pracovním poměru dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce.

Charakteristika pracovní činnosti:
- administrace výzev
- vydávání řídících dokumentů a jejich kontrola
- administrace žádostí o platby
- činnosti spojené s proplácením dotací v rámci Integrovaného regionálního operačního programu a Operačního programu technická pomoc 2014+
- příprava podkladů pro refundaci a certifikaci prostředků EU
- komunikace se zprostředkujícími subjekty a příjemci dotací

Předpoklady pro vznik pracovního poměru dle Metodického pokynu k rozvoji lidských zdrojů v programovém období 2014 – 2020 a v programovém období 2007 – 2013, přijatý usnesením vlády č. 444 ze dne 16. 6. 2014, v aktuálním znění:
- fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let;
- občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk (splnění tohoto požadavku se dokládá písemným čestným prohlášením);
- způsobilost k právním úkonům – svéprávnost (splnění tohoto požadavku se dokládá písemným čestným prohlášením);
- potřebná zdravotní způsobilost (splnění tohoto požadavku se dokládá příslušnými listinami, tj. lékařským posudkem o zdravotní způsobilosti vydaným poskytovatelem pracovnělékařských služeb, nejpozději před konáním pohovoru)

Požadujeme:
- VŠ vzdělání (magisterský stupeň) - výhodou ekonomické zaměření v oboru ekonomie, účetnictví nebo rozpočetnictví
- znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, Internet)
- znalost zákona č. 218/2000 Sb.
- organizační a komunikační schopnosti
- spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost
- trestní bezúhonnost
- praxe v oblasti strukturálních fondů výhodou

Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou)
- plný pracovní úvazek
- místo výkonu práce Praha
- pružnou pracovní dobu
- 5 týdnu dovolené
- příspěvek na stravování v podobě stravenek
- jazykové kurzy a další odborné vzdělávání
- finanční ohodnocení dle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů (13. platová třída) a motivační odměny dle usnesení vlády č. 444/2014
- vznik pracovního poměru leden 2017

Po zaslání Vašeho životopisu a motivačního dopisu v češtině Vám budou na Váš uvedený e-mail zaslány další informace a přílohy k výběrovému řízení.

Celý text oznámení a přílohy ke stažení naleznete zde:

www.mmr.cz/cs/Neobsazena-mista/Pracovni-mista


Za závazné je možné vždy považovat pouze údaje uvedené na úřední desce Ministerstva pro místní rozvoj České republiky.

Zasláním životopisu a výše uvedených příloh uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.

Uchazeč zároveň zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při výkonu činností na pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.

Váš strukturovaný životopis v češtině, prosím, zasílejte do 31. ledna 2017 kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte. Prosím rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).

Místo pracoviště: Praha

Region: Praha

Obor: Administrativa, Ekonomika, Státní, veřejná správa, Ostatní

Pracovní poměr: Plný úvazek

Minimální požadované vzdělání: MBA, MBT, postgraduální