Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Konzultant příchozí zákaznické linky - zákazníkům partnerem

referenční číslo: 6C8A29A3 | aktuálnost: 07.02.2017

Adecco spol. s r.o.

o co vlastně jde?
Společnost innogy hledá nové šikovné kolegy, kteří budou pracovat na příchozí lince kontaktního centra a starat se o volající zákazníky.

Máš jedinečnou možnost stát se členem skvělé party lidí - ať už v řadách tvých nových kolegů, nebo ze strany trenérů a vedoucích.

Jsi šikovný a jdeš si za svým? Být průměrný je pro tebe nemyslitelné? Pak je to na tobě Ukaž, co v tobě je, a stoupej výš. Kariérní růst podporujeme a náležitě oceňujeme. Staň se tím, kým chceš :-).

Náplň práce


Co bude náplní tvé nové práce?

- budeš řešit požadavky klientů innogy na příchozí lince
- v rámci příchozích hovorů představíš klientům produkty innogy na základě jejich individuálních potřeb
- budeš se zabývat i prodejem produktů innogy - ale POZOR - my zákazníky NENUTÍME, hledáme pro ně tu nejlepší a nejvýhodnější cestu
- budeš vyřizovat nutnou administrativu spojenou s chodem kontaktního centra

Požadujeme


Co od tebe očekáváme my?

- SŠ vzdělání s maturitou (výuční list v případě delší praxe s call centrem či prodejem)
- výborné komunikační dovednosti
- proklientský přístup, obchodního ducha a tah na branku
- schopnost učit se, přijímat nové informace a ochotu dále se vzdělávat
- uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
- ochotu pracovat na směny s pozvolným nástupem (po – ne, od 6:00 do 22:00), práce 8 hodin denně, 5 dnů v týdnu

Nabízíme


Co od nás můžeš čekat?

- práci na hlavní pracovní poměr pro nadnárodní společnost, která má své místo na trhu jisté
- skvělou nástupní mzdu na této pozici - 17 250 Kč!
- výši svého výdělku můžeš ještě navýšit o provize z prodeje - jen ty tedy ovlivníš konečnou částku svého výdělku
- atraktivní možnosti pro kandidáty s delší praxí na CC
- 5 týdnů dovolené + 3 sick days = 28 dnů placeného volna!
- stravenky ve výši 80 Kč
- propracovaný systém kariérního růstu
- možnost využít anglický jazyk
- po 6 měsících možný přechod do kmenového stavu --> benefity ve výši 27.000 Kč za kalendářní rok
- již placené školení vedené profesionály ve svém oboru (6 týdnů), které tě dokonale na samotnou práci připraví

A závěrem:

KONZULTANT: Šárka Foretníková, Tel.: 725 739 006

Odpovídáte požadavkům na ideálního kandidáta a nabídka práce Vás zaujala? Neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
ADECCO spol. s r.o., Poděbradova 7, 702 00 Ostrava
Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html

Mzda: 15 000 - 20 000 Kč

Místo pracoviště: Ostrava, Opava, Karviná

Region: Moravskoslezský kraj

Obor: Obchod, prodej, nákup

Pracovní poměr: Plný úvazek

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Vhodné pro: Absolventy