Office manager s AJ
referenční číslo: 518 | aktuálnost: 14.09.2016
Pro našeho klienta, zahraniční výrobní strojírenskou společnost, hledáme vhodnou uchazečku na pozici:
Office manager s AJ
Náplň práce
• samostatné vedení kanceláře GŘ a řešení z toho vyplývajících úkolů
• organizační a administrativní podpora ředitele v rámci denní operativy
• každodenní komunikace s manažery z interního i externího prostředí firmy, úspěšné plnění jejich požadavků
• zprostředkování styku ředitele s představenstvem společnosti a ostatními kolegy, orgány a organizacemi
• zajištění korespondence a správa e-mailového účtu generálního ředitele společnosti
• vedení agendy, kontrola a správa dokumentů společnosti
• organizace porad, zajištění podkladů, pořizování a evidence zápisů, kontrola plnění delegovaných úloh
• organizace, případně účast na externích a interních jednáních, akcích – konference, veletrhy
• organizace tuzemských i zahraničních služebních cest (víza, letenky, rezervace, ubytování, transfery, dodávky dokumentů na místo jednání apod.)
• překlady (nikoliv odborné), účast na projektech i samostatné plnění úloh
• spolupráce s ostatními odděleními a společnostmi ve skupině, koordinace externího a interního toku informací
• zajištění drobných nákupů, komunikace s dodavateli
Požadujeme
• SŠ/VŠ vzdělání
• praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky
• znalost AJ minimálně na úrovni B2 podmínkou; znalost ruského jazyka výhodou
• pokročilá znalost práce na PC (MS Office - Outlook, Excel, PowerPoint, internet)
• zkušenost s vedením náročné agendy a plněním náročných úkolů
• příjemný vzhled, profesionální vystupování
• výborné komunikační a organizační schopnosti, schopnost pracovat pod tlakem
• pečlivost, spolehlivost, preciznost, časová flexibilita, schopnost operativního řešení vzniklých situací
• bezúhonnost
• řidičský průkaz sk B – aktivní řidi
Nabízíme
• zázemí silné společnosti
• příležitost být součástí inspirativního kolektivu a dynamického rozvoje společnosti
• zajímavou a samostatnou práci
• aktivní využití cizího jazyka
• dobré mzdové ohodnocení, příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené,
• další výhody dané firemní kulturou
Nástup: ihned nebo dle dohody
V případě, že splňujete veškeré výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email alp@alpconsulting.cz Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.
Místo pracoviště: Praha - západ
Region: Praha
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Plný úvazek
Minimální požadované vzdělání: Maturita