Interní konzultant/ka řízení rizik

referenční číslo: 1145423839

Máte chuť:

  • stát se členem týmu odpovědného za rozvoj, služby a podporu v oblasti řízení rizik
  • pomáhat konzultovat požadavky s kolegy z týmů, zabývajících se úvěrovým řízením rizik, digitálním bankovnictvím a IT a navrhovat řešení jejich potřeb
  • být zodpovědný/á za vlastní projekty a inovace, které jsou klíčové pro řízení rizik v bance
  • pracovat na zlepšování úvěrových procesů v oblasti řízení rizik
  • v rámci vedení projektů spolupracovat na společných řešeních s IT (analýza, vývoj, integrace, testovací scénáře)
  • být odpovědný za exekuci a podporu IT dodávek pro kolegy v řízení rizik ("Demand management“)


Budeme si rozumět, pokud:

  • můžete nabídnout zkušenosti z oblasti řízení rizik
  • znáte a umíte používat základní principy projektového řízení (nemusíte dokládat certifikací,ale jsme zvědaví na praktické zkušenosti)
  • máte základní přehled o bankovním business modelu
  • disponujete proaktivním přístupem při hledání a řešení příležitostí
  • jste schopni vybudovat si důvěru u senior expertů a manažerů
  • máte empatický a zároveň asertivní přístup
  • máte základní přehled o trendech a regulaci bankovního odvětví (výhodou)


U nás získáte:

  • atraktivní a různorodou práci s prostorem pro svoji iniciativu
  • možnost realizovat své nápady a podílet se na rozvoji řízení rizik v České spořitelně
  • šanci růst v mezinárodním prostředí a aktivně využívat anglický jazyk (na každodenní bázi )
  • příležitosti pro rozvoj znalostí a zkušeností
  • zázemí velké bankovní skupiny a s ním spojené benefity


Pro koho je pozice vhodná:

  • pro kolegy s 2 - 3 letou praxí z oblasti Finance management advisory
  • pro kolegy se zkušeností z oblasti řízení rizik v bankovním prostředí


Typ úvazku:


Plný

Smluvní vztah:


Pracovní smlouva na dobu neurčitou

Co říkají Vaši budoucí kolegové:


Martin​​
Pozice interního konzultanta mi umožnila poznat, jak řízení rizik ovlivňuje chod a výsledky celé banky. Mám přímou odpovědnost za rozvoj a zlepšování risku a tím pádem zanechávám stopu v rozvoji celé banky.
Z pohledu kariéry jsem díky osobnímu rozvoji a získaným znalostem mohl být vyslán na pracovní stáže do zahraničních bank Erste Goup a také přijmout nové výzvy v manažerské roli.
Dáša
Naše oddělení je sice malé, ale práce a role jednotlivých členů jsou velmi různorodé. Díky tomu získávám každý den spoustu nových podnětů a informací. Protože banka musí reagovat na dynamické okolní prostředí, umožňuje tím i svým lidem růst a dále se rozvíjet. V našem týmu vzájemně rozvíjíme své nápady a hledáme způsoby jejich realizace. Všichni se podporujeme tak, abychom našim klientům (interním i externím) dodávali co největší kvalitu.
Jana
Spolu s bankou jsem za řadu let svého působení zde, prošla neuvěřitelným vývojem, a díky tomu se orientuji např. v nových technologiích, pracovních procesech apod. Co nejvíce oceňuji na tomto týmu je otevřenost, se kterou vzájemně komunikujeme.

Tuto pozici obsazuje: Petra Dolejšová


Hledám nové talenty, jak začínající absolventy, tak profesionály s praxí, kteří by obohatili skvěle sehrané týmy odborníků v různých částech Risk
managementu. Přidejte se k nám a pomozte nám nadále budovat nejdůvěryhodnější banku v ČR. Těším se na vás!

Místo pracoviště: Praha,

Region: Praha

Obor: Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Vysokoškolské

Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Firemní rekreační zařízení, Závodní stravování, Kafetérie, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickday