Hlavní náplň práce:
- Koordinace nákupních aktivit v celosvětovém rozsahu pro přidělené zákaznické projekty
- Zodpovědnost za náklady, kvalitu a termíny nakupovaných dílů u daných projektů od začátku projektové fáze do výběhu
- Preventivní plánování kvality
- Vedení technických pohovorů se zahraničními i tuzemskými dodavateli
- Hledání úsporných opatření u nakupovaných dílů
- Koordinace zaváděných změn
Požadujeme: - Vysokoškolské vzdělání technického/ekonomického směru nebo relevantní technická praxe
- Velmi dobrá aktivní znalost AJ nebo NJ podmínkou
- Zkušenosti z obdobné pozice výhodou
- Flexibilitu, dobré technické povědomí podmínkou
- Schopnost samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
- Znalost MS Office, Řidičský průkaz sk.B
Nabízíme: - zajímavou a perspektivní práci v mezinárodní společnosti
- práci v mezinárodním týmu
- systém odborného zaškolení
- možnost dalšího vzdělávání a rozšiřování kvalifikace v tuzemských i zahraničních pobočkách koncernu Bosch
- zajímavý motivační program (13. plat, 5 týdnů placené dovolené, výkonové a další bonusy)
- podporu při zajištění bytu s příspěvkem na nájem 5.000,-Kč/měsíc
- možnost uplatnění i pro absolventy
- a další výhody: penzijní připojištění, firemní MŠ, dotované stravování