Sazba za hodinu

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Customer support agent s angličtinou – full Home-office

referenční číslo: 1576938393 | aktuálnost: 05.12.2021

PŘEDVÝBĚR.CZ s. r. o.

Customer support agent s angličtinou – full Home-office


Pro našeho klienta, známou nábytkářskou společnost, aktuálně hledáme vhodné kandidáty na pracovní pozici Customer support agent s angličtinou – full Home-office.
NÁPLŇ PRÁCE:

  • Vyřizování objednávek
  • Zodpovídání dotazů týkajících se obchodu, produktů na e-shopu, jejich dodání / dopravy, plateb za zboží atd.
  • Řešení vrácení nebo výměny zboží
  • Poskytování informací o dárkové kartě, jejích výhodách a využití
  • Řešení problémů s osobními účty uživatelů
  • Kontrola platebních transakcí, vracení peněz
  • Zákaznická linka je v provozu denně (od pondělí do pátku, bez víkendů)
    POŽADUJEME:
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni B1/B2
  • Předchozí zkušenosti na pozici asistenta prodeje nebo praxe ze zákaznického servisu v obdobném oboru
  • Velmi dobré komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka
  • Multitasking, odolnost vůči stresu
    NABÍZÍME:
  • Možnost využití plného home office
  • Mzdu 160–170 kč/h + bonus až 3000 za splněné KPI
  • Formu spolupráce na DPP/DPČ (40 hod týdně), při vzájemné spokojenosti možnost přechodu na HPP (po 3 měsících)
  • Pozice je vhodná pro absolventy
  • Stravenky v hodnotě 109 Kč (55 % hradí zaměstnavatel, 45 % hradí zaměstnanec)
  • Bonusy na základě individuálních výsledků, bonus za doporučení
  • Multisport kartu
  • Teambuildingy, firemní večírky, sportovní aktivity
  • Příležitost kariérního rozvoje v nadnárodním prostředí
  • V případě zájmu možnost práce v kanceláři na Praze 4 - v blízkosti MHD (metro Budějovická)


Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Požadované jazykové znalosti

Anglický

Místo pracoviště: Praha,

Region: Praha

Obor: Administrativa, Ostatní

Profese: administrativní pracovník, asistent/asistentka, pracovník call centra, pracovník help desku, pracovník back office

Pracovní poměr: Brigáda