Pro našeho klienta, známou nábytkářskou společnost, aktuálně hledáme vhodné kandidáty na pracovní pozici Customer support agent s angličtinou – full Home-office.
NÁPLŇ PRÁCE:
- Vyřizování objednávek
- Zodpovídání dotazů týkajících se obchodu, produktů na e-shopu, jejich dodání / dopravy, plateb za zboží atd.
- Řešení vrácení nebo výměny zboží
- Poskytování informací o dárkové kartě, jejích výhodách a využití
- Řešení problémů s osobními účty uživatelů
- Kontrola platebních transakcí, vracení peněz
- Zákaznická linka je v provozu denně (od pondělí do pátku, bez víkendů)
POŽADUJEME: - Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni B1/B2
- Předchozí zkušenosti na pozici asistenta prodeje nebo praxe ze zákaznického servisu v obdobném oboru
- Velmi dobré komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka
- Multitasking, odolnost vůči stresu
NABÍZÍME: - Možnost využití plného home office
- Mzdu 160–170 kč/h + bonus až 3000 za splněné KPI
- Formu spolupráce na DPP/DPČ (40 hod týdně), při vzájemné spokojenosti možnost přechodu na HPP (po 3 měsících)
- Pozice je vhodná pro absolventy
- Stravenky v hodnotě 109 Kč (55 % hradí zaměstnavatel, 45 % hradí zaměstnanec)
- Bonusy na základě individuálních výsledků, bonus za doporučení
- Multisport kartu
- Teambuildingy, firemní večírky, sportovní aktivity
- Příležitost kariérního rozvoje v nadnárodním prostředí
- V případě zájmu možnost práce v kanceláři na Praze 4 - v blízkosti MHD (metro Budějovická)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.