Nabídka práce (136)
Všeobecnou sestru
(Na slupi 450, Praha, 12800)
spolupráce na klinických hodnocení - plánování návštěv pacientů a příprava podkladů dle protokolu, vedení zdrojové dokumentace, úzká spolupráce se studijním týmem a monitorem, příjem a výdej studijní medikace, odběry biologického materiálu, EKG, aplikace infúzí, aplikace biologické léčby, zadávání…
Všeobecnou sestru na lůžkové oddělení
(Na slupi 450, Praha, 12800)
- poskytování zdravotnické péče prostřednictvím ošetřovatelského procesu bez odborného dohledu
Čištění exteriérů a interiérů vozů. Péče o čistotu prodejní plochy. Péče o čistotu vozů na prodejní ploše. Drobné převozy aut.
Manažer obchodní skupiny / obchodní zástupce - celá ČR
(Vyskočilova 1481/4, Praha 4, 14000)
D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, největší evropský specialista na právní ochranu. OBCHODNÍ ZÁSTUPCE - CELÁ ČR O D.A.S.: Účelem společnosti D.A.S. právní ochrana je pomáhat klientům při jejich právních záležitostech. V České republice služby poskytujeme…
Komunikace s klienty při nabízení úvěrových a pojišťovacích služeb.Příprava smluv a potřebných dokladů.Spolupráce s poskytovateli služeb, jako jsou banky a pojišťovny. Práce s finanční hotovostí. Poskytování administrativní podpory při prodeji vozidel.
IT administrátor
(Na slupi 450, Praha, 12800)
Revmatologický ústav, Praha 2, Na Slupi 450/4 – 128 00, přijme IT administrátora/administrátorku (správa sítě, serverů, SW, HW).
Budeš mít na starosti proces výkupu od A do Z. To znamená: Komunikaci se zákazníky na pobočce (nejedná se o aktivní vyhledávání) Popsání technického stavu vozidel na základě testovacích jízd (ŘP B nutností) Popsání vizuálního stavu vozidel Prezentaci finální cenové nabídky (stanovenou ve spolupráci…
Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc
Operativní podpora prodejního týmu. Komunikace se zákazníky a asistence při uzavírání obchodů na pobočce. Prezentace vozů a realizace zkušebních jízd.
Obchodně-technický specialista
(Praha)
Jaká je pracovní náplň? Komunikuje se zákazníky v oblasti dodávek tepla a souvisejících produktů, podporuje péči o významné zákazníky, Provádí konzultační a poradenskou činnost pro odběratele, Proaktivně vyhledává potřeby zákazníků, řeší jejich požadavky, Podílí se na marketingové komunikaci,…
Komunikace s klienty při nabízení leasingových, úvěrových a pojišťovacích služeb. Připravování smlouvy a potřebných dokladů. Spolupráce s poskytovateli služeb, jako jsou banky, pojišťovny, leasingové společnosti. Práce s finanční hotovostí. Poskytování administrativní podporu při prodeji vozidel.
• Komunikace se zákazníky přímo na pobočce.• Zákaznický servis - výběr a prezentace vozu, testovací jízdy, uzavírání obchodů.Poskytneme Vám podporu a trénink - díky tomu se rychle zorientujete v obchodním prostředí. Naučíme vás, jak oslovit a přesvědčit potenciální klienty a také jak s nimi…
Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc
Komunikace s klienty při nabízení úvěrových a pojišťovacích služeb.Příprava smluv a potřebných dokladů. Spolupráce s poskytovateli služeb, jako jsou banky a pojišťovny. Práce s finanční hotovostí. Poskytování administrativní podpory při prodeji vozidel.
Zajištění chodu recepce. Práce s finanční hotovostí. Administrativní podpora prodeje vozidel. Příprava smluv a dokladů.
Mzda: 30 000 - 35 000 Kč / měsíc
Administrativní a koordinační podpora HR oddělení. Personální administrativa a činnosti spojené s vedením osobních složek zaměstnanců. Kompletace reportingu - nástupy nových zaměstnanců. Komunikace s kandidáty, spolupráce na organizaci výběrových řízeních. Zapojení do preboardingu a onboardingu…
Komunikace se zákazníky přímo na pobočce.Zákaznický servis - výběr a prezentace vozu, testovací jízdy, uzavírání obchodů.Poskytneme Vám podporu a trénink - díky tomu se rychle zorientujete a začnete se podílet na výsledcích společnosti.
Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc
Komunikace se zákazníky přímo na pobočce.Zákaznický servis - výběr a prezentace vozu, testovací jízdy, uzavírání obchodů.Poskytneme Vám podporu a trénink - díky tomu se rychle zorientujete a začnete se podílet na výsledcích společnosti.
Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc
Koordinace a správa cestovních plánů a itinerářů.Reporting cestovních nákladů. Práce s interními daty. Komunikace s dodavateli, cestovními agenturami a interními týmy.
Budeš mít na starosti proces výkupu od A do Z. To znamená: Komunikaci se zákazníky na pobočce (nejedná se o aktivní vyhledávání) Popsání technického stavu vozidel na základě testovacích jízd (ŘP B nutností) Popsání vizuálního stavu vozidel Prezentaci finální cenové nabídky (stanovenou ve spolupráci…
Transport vozidel mezi pobočkami. Asistence při nakládce a vykládce. Péče o vozidlo. Vedení knihy jízd.
Asistent/ka administrativy, financí a fakturace
(Do zahrádek I 157/5, Praha-Zličín, 15521)
zpracování podkladů pro hlavní účetní práce s tabulkami, podklady pro report evidence smluv administrativa služebních cest (objednání hotelů, jízdenek) evidence a kontrola pohledávek příjem zboží od kurýra komunikace s obchodními zástupci a zbytkem pracovního týmu správa inventárních karet…