Člen pojišťovací skupiny ERGO Versicherungsgruppe a dceřiná společnost největšího evropského specialisty na pojištění právní ochrany, hledá vhodného kandidáta/tku na danou pozici.
Referent/ka zákaznického centra
Chceš pracovat ve společnosti, která je 100 let světovou jedničkou v právní ochraně?
Nebojíš se komunikovat se zákazníkem a chceš pracovat v příjemném prostředí zákaznického centra?
Nabízíme ti příležitost pracovat pro jedinou specializovanou pojišťovnu svého druhu v České republice. Na trhu působíme již od roku 1995 a nabízíme výjimečnou službu - právní ochranu.
V rámci rozšiřování týmu zákaznického centra přijmeme nové kolegy a kolegyně.
Vaší náplní práce bude:
• Telefonická komunikace s klienty i neklienty
• Elektronická komunikace: e-mail, on-line chat…
• Administrativní práce
• Průzkumy trhu a měření klientské spokojenosti
• Podílení se na péči o stávající klientelu
Jsme připraveni Vám nabídnout:
• Uplatnění ve stabilní společnosti, která je jedničkou ve svém oboru na trhu
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Zázemí a know-how nadnárodní společnosti a kultivované prostředí
• Vzdělávání a možnost rozvoje Vaší osobnosti i pracovních dovedností
• Odborné zaškolení a systém vzdělávání
• Firemní bonusové složky
• Zaměstnanecké benefity: prémie, dovolená navíc, Sick days, firemní akce, příspěvek na doplňkové penzijní pojištění, stravenky, MultiSport, Flexi Passy, školení, sleva na firemní služby, a další benefity
Očekáváme od Vás:
• SŠ vzdělání
• Velmi dobré komunikační a vyjednávací dovednosti
• Zkušenosti s komunikací s klienty výhodou
• Ochotu pracovat ve směnném provozu 8-18 hod.
• Příjemný a kultivovaný hlasový projev bez logopedických vad řeči
• Vstřícnost a ochotu při jednání s klienty
• Flexibilitu, samostatnost, týmového ducha, pečlivost, trpělivost, odolnost vůči stresu
• Čistý výpis z rejstříku trestů
V případě Vašeho zájmu o námi nabízenou pozici nám neváhejte zaslat Váš životopis.
Těšíme se na spolupráci s Vámi.