Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

Nalezené pracovní nabídky (234)

Vánoční brigáda Asistent/ka prodeje - Brno

Hledáte brigádu na listopad až prosinec 2016? Jste společenský/á a nebojíte se komunikace s lidmi? Zajímáte se o oblast mobilních telefonů a tabletů? Pokud ano, máme pro Vás zajímavou nabídku na...

Vánoční brigáda Asistent/ka prodeje (znojmo)

Hledáte brigádu na prosinec 2016? Jste společenský/á a nebojíte se komunikace s lidmi? Zajímáte se o oblast mobilních telefonů a tabletů? Pokud ano, máme pro Vás zajímavou nabídku na pozici: ...

Stock AND sales support (part-time)

* administrativní podpora (nabídky, fakturace,etc.) * komunikace v AJ (převážne psaná forma) * občasná pomoc ve skladu * jednoduchá úprava webu (dostupnosti produktů,překlady,etc.)

Všeobecní administrativní pracovníci

Požadujeme: základní znalost práce s PC, komunikativnost, samostatnost, organizační schopnosti, spolehlivost, příjemné vystupování. Výhodou znalost AJ. Možno absolvent/ka. Náplň práce: komunikace ...

Recepční (kromě recepčních v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních)

Pracoviště: Blatnička 195. Možno sjednat plný pracovní úvazek nebo DPP. AJ nebo NJ na komunikativní úrovni. Odměny. Kontakt na mail: recepce@penzionblatnicka.cz

Pracovníci cestovního ruchu (kromě průvodců)

Pracovní pozice: pracovník/nice cestovní kanceláře - pracovní náplní na této pozici je administrativa sportovně zaměřené cestovní kanceláře - přihlášky na zájezdy, objednávání služeb, příprava p...

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Všeobecní administrativní pracovníci

Pracoviště: Pr. Veselého 1152/1, 695 01 Hodonín. Požadujeme: spolehlivost a zodpovědný přístup k práci, komunikativnost a vztah k zákazníkovi, dobrou schopnost jednat s lidmi, znalost práce na PC. ...

Všeobecní administrativní pracovníci

První kontakt e-mailem. Administrativní práce zabezpečující chod prodejny,kontakt se zákazníkem,kontakt s dodavateli, personalistika,velmi dobrá znalost práce na pc,flexibilita,hmotná zodpovědnost...

Úředníci ve skladech

19.1.2017 -balení materiálu, příprava materiálu pro povrchovou úpravu, komunikace s kooperanty, plánování logistiky. Min. vyučen, znalost výkresové dokumentace NUTNÁ, ŘP sk. B, práce s PC. KONTAKT:...

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

První kontakt telefonicky nebo osobně na kontaktní adrese. Popis pracovní pozice: o aktivně nabízet a prodávat našim zákazníkům produkty a služby Vodafone o dosahovat stanovených prodejních cíl...

Odborní asistenti v administrativě

První kontakt telefonicky nebo e-mailem Asistence obchodnímu a servisnímu týmu a vedení společnosti v českém a německém jazyce; příprava přehledů; zajištění jednání a školení; kontrola a příprava...

Úředníci ve skladech

První kontakt e-mailem, telefonicky (7-14 hod.) nebo osobně v místě výkonu práce (7-14 hod.) Požadujeme:Samostatnost, odpovědnost, flexibilitu, komunikativnost, schopnost práce v kolektivu, bezúho...

Účetní všeobecní

18.1.2017 - práce účetního (účtování faktur, účetních dokladů, bankovních výpisů, zpracování statistik, apod.). SŠ s maturitou ekonomického směru, praxe výhodou, znalost podvojného účetnictví, daňo...

Účetní všeobecní

Pracoviště. Průmyslová 1760, 696 42 Vracov. Náplň práce: zadávání účetních dokladů pro zpracování v informačním systému, evidence, příjem a kontrola materiálu, zaučtování na jednotlivé účty, odpově...

Účetní všeobecní

Pracoviště: Plucárna 3560/1, 695 01 Hodonín. Doba určitá, zástup za mateřskou dovolenou. Váš úkol: zadání účetních dokladů pro zpracování v informačním systému, odsouhlasení faktur, kontace faktu...

Sekretáři (všeobecní)

Náplň práce: •sjednávání schůzek pro obchodní zástupce •organizace pracovního dne •administrativa Požadujeme: •příjemné vystupování •uživatelská práce na PC •zodpovědnost a pečlivost •mini...

Sekretáři (všeobecní)

Náplň práce: •sjednávání schůzek pro obchodní zástupce •organizace pracovního dne •administrativa Požadujeme: •příjemné vystupování •uživatelská práce na PC •zodpovědnost a pečlivost •mini...

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

19.1.2017 - řízení a organizace práce v hotelové recepci, poskytování informací o hotelových službách, kontrola vedení evidence ubytovaných hostů a poskytnutých služeb, organizace a řízení činnosti...

Uložit hledání zavřít
JobDnes.cz - Moje cesta do prace

Nechte si zasílat nejnovější nabídky práce dle vašeho hledání. Zvolte název hledání.