Aktuální volná místa

MAFRA, a.s.

Baví Vás řešit hádanku, podle čeho se řídí chování uživatelů v online světě? Víte, kde najít informace, které Vám pomohou ke správné odpovědi? Jste nejen analytik, ale tak trochu i tlumočník ze světa čísel do světa dalších nápadů a strategií? Tak to stojí za to číst dále.
Jaké budou Vaše klíčové úkoly?

Analytik webových médií

(referenční číslo: 1240013827)

V čem budou Vaše klíčové úkoly?

  • Budete zaštiťovat reporting v oblasti návštěvnosti online produktů mediální skupiny MAFRA a reporting konkurence, ať už v rámci pravidelných nebo ad hoc analýz.
  • Budete hybatelem, inovátorem při hledání systémových zlepšení a úprav nastaveného systému reportingu online návštěvnosti.
  • Budete ve spolupráci s interními oddělení získaná data analyzovat a interpretovat je.

Tato pozice je pro Vás ta pravá, pokud:

  • Máte předcházející zkušenost s reportingem online návštěvnosti, nástroje jako Google analytics a Netmonitor jsou pro Vás základ a víte ještě o spoustě dalších, které by stálo za to zkusit.
  • Svůj pracovní den si neumíte představit bez excelu.
  • Máte analytické myšlení, schopnost informace propojovat a vidět v souvislostech.
  • O věcech rád/a diskutujete, jste zkrátka i tak trochu komunikativní.
  • I přes výraznou orientaci na detail Vám neunikne celek.

Co bude Vaší odměnou?

Je toho mnoho, dejte nám o sobě vědět a vše probereme na osobním setkání.

Místo pracoviště: Karla Engliše 519/11, Praha, 15000

Region: Praha

Obor: Marketing, reklama, public relations

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Benefity: Dovolená 5 týdnů, Firemní akce, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickday