- Budete zaštiťovat reporting v oblasti návštěvnosti online produktů mediální skupiny MAFRA a reporting konkurence, ať už v rámci pravidelných nebo ad hoc analýz.
- Budete hybatelem, inovátorem při hledání systémových zlepšení a úprav nastaveného systému reportingu online návštěvnosti.
- Budete ve spolupráci s interními oddělení získaná data analyzovat a interpretovat je.
Aktuální volná místa
MAFRA, a.s.
Baví Vás řešit hádanku, podle čeho se řídí chování uživatelů v online světě? Víte, kde najít informace, které Vám pomohou ke správné odpovědi? Jste nejen analytik, ale tak trochu i tlumočník ze světa čísel do světa dalších nápadů a strategií? Tak to stojí za to číst dále.
Jaké budou Vaše klíčové úkoly?
Analytik webových médií
(referenční číslo: 1240013827)
V čem budou Vaše klíčové úkoly?
Tato pozice je pro Vás ta pravá, pokud:
- Máte předcházející zkušenost s reportingem online návštěvnosti, nástroje jako Google analytics a Netmonitor jsou pro Vás základ a víte ještě o spoustě dalších, které by stálo za to zkusit.
- Svůj pracovní den si neumíte představit bez excelu.
- Máte analytické myšlení, schopnost informace propojovat a vidět v souvislostech.
- O věcech rád/a diskutujete, jste zkrátka i tak trochu komunikativní.
- I přes výraznou orientaci na detail Vám neunikne celek.
Co bude Vaší odměnou?
Je toho mnoho, dejte nám o sobě vědět a vše probereme na osobním setkání.
Místo pracoviště: Karla Engliše 519/11, Praha, 15000
Region: Praha
Obor: Marketing, reklama, public relations
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Benefity: Dovolená 5 týdnů, Firemní akce, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickday