Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Referent / Administrátor automatizovaného skladu

referenční číslo: FB55EF1C | aktuálnost: 02.05.2017

La Lorraine, a.s.

Jsme největší výrobní a distribuční společnost v segmentu zamraženého předpečeného pečiva v ČR, která je součástí belgické rodinné skupiny La Lorraine Bakery Group. Po celé Evropě zaměstnáváme téměř 3000 kolegů, vyvážíme do 25 zemí a v posledních 15 letech rosteme každý rok v průměru o 10%. Navazujeme na tradiční pekařské postupy a zároveň přejímáme nejmodernější trendy. Neustále investujeme a rozvíjíme se, takže nabízíme stabilní pracovní místa a dlouhodobou jistotu zaměstnání. v roce 2012 jsme obdrželi v Belgii ocenění Podnikatel roku.

Posilujeme náš tým ve výrobním závodě – pracoviště Kladno. Hledáme vhodné kandidáty na pozici

Referent / Administrátor automatizovaného skladu

Náplň práce

Popis práce: • organizace příjmu a výdeje zboží – komunikace se skladníky a s řidiči • správa skladového systému a systémové operace v prostředí SAP – kontrola toku zboží, aktivace doplňování zboží, kontrola procesů, řízení inventury • administrativní práce spojená s chodem skladu – příprava dokumentů • komunikace s výrobou, dopravou a obchodním oddělením • komunikace s externí hot-line, SAP podpora při řešení technických problémů s dopravníky Požadujeme: • SŠ vzdělání s maturitou • znalost skladových procesů a dokumentů spojených s expedicí/ příjmem zboží • dobrá uživatelská znalost MS Office, SAP – výhodou • AJ – základní • logické myšlení, přesnost, pečlivost a samostatnost • trestní bezúhonnost • časová flexibilita Nabízíme: • nástup ihned nebo dohodou • pracoviště v Kladně, práce na 8/ 12h směny včetně víkendů (ranní, noční, odpolední) • plat odpovídající zkušenostem a dovednostem • perspektivní zaměstnání v silné mezinárodní společnosti, stabilní pracovní místo • po šestiměsíčním zapracování smlouvu na neurčito • zajímavé portfolio benefitů V případě zájmu o tuto pozici zašlete svůj životopis a motivační dopis na personální oddělení na e-mail: v.sedlackova@llbg.com . Za Váš životopis předem děkujeme. v případě našeho zájmu Vás budeme kontaktovat s pozvánkou do výběrového řízení. Pokud během následujících 4 týdnů neobdržíte žádnou zpětnou vazbu, předem se omlouváme, ale dali jsme přednost uchazeči, který lépe odpovídá našim požadavkům. Budeme však rádi, pokud i nadále budete sledovat nabídku volných pozic na našich stránkách.

Místo pracoviště: Kladno

Region: Praha, Středočeský kraj

Obor: Administrativa, Doprava, logistika

Pracovní poměr: Plný úvazek

Minimální požadované vzdělání: Maturita