Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Sales Support Specialist

referenční číslo: 4287 | aktuálnost: 06.02.2017

JOBSTART s.r.o.

Jste typ, který rád řeší úkoly a odměnou vám je zadostiučinění, že jste kolegům či zákazníkům pomohl/a? Chcete mít práci, která vyžaduje organizační schopnosti, empatii a pečlivost? Mluvíte anglicky a chcete jazyk v práci používat? Pak nám napište a můžeme se sejít.

Sales Support Specialist

Náplň práce


Pro našeho dlouholetého klienta, mezinárodní obchodní společnost s více než 600 prodejnami v Evropě, hledáme vhodné kandidáty na pozici:

"Sales Support Specialist with English"

Na této pozici budete součástí menšího týmu, který denně komunikuje s prodejnami na území ČR, obchodním oddělením a evropskými centrálami v ostatních zemích. Anglicky budete mluvit denně, odpovídat na dotazy zákazníků, informovat pobočky o obchodních změnách a nových nastaveních.

Popis činnosti:

- komunikace s 35 prodejnami v ČR, oddělením obchodu na pražské centrále a ostatními centrálami v Evropě
- budete první kontaktní osobou pro obchodní otázky a požadavky
- zákaznický servis (2nd level support) - zpracování zákaznických stížností, pochval a podnětů, které Vám budou přicházet z call centra, získání a předání informací od/do sales oddělení
- administrativní podpora obchodního oddělení

Požadavky:

- SŠ vzdělání
- AJ min. na úrovni B2, čeština rodilá (výborná znalost české gramatiky)
- pokročilé ovládání MS Office
- znalost maloobchodních procesů - ideální je předchozí zkušenost z administrativní pozice v retailové společnosti (zákaznický servis, reklamace, administrativní podpora nákupu/obchodu atp.)
- orientace na zákazníka, empatie a vstřícná komunikace
- důslednost, pečlivost
- dobré vyjadřovací schopnosti

Nabízíme:

- nadstandartní platové ohodnocení
- stabilní zázemí prosperující, úspěšné společnosti
- přátelské pracovní prostředí
- zajímavé a odpovědné úkoly s možností profesního růstu
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na penzijní připojištění
- flexibilní pracovní doba a zkrácená páteční pracovní doba
- nástup ihned nebo dohodou, HPP

Budeme se těšit na vaše životopisy.

Region: Praha

Obor: Administrativa, Obchod, prodej, nákup

Profese: administrativní pracovník, referent/referentka, maloobchod, odborný asistent prodeje, pracovník back office, obchodní referent

Pracovní poměr: Plný úvazek

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Flexibilní začátek/konec pracovní doby