Člen pojišťovací skupiny ERGO Versicherungsgruppe a dceřiná společnost největšího evropského specialisty na pojištění právní ochrany, hledá vhodného kandidáta na pozici
SPECIALISTA CONTROLLINGU a REPORTINGU
Hlavní náplň pracovní pozice:
• Sestavování a kontrola plnění finančního plánu společnosti a jednotlivých nákladových středisek
• Analýza vývojových trendů
• Zpracování standardních periodických výstupů pro Český statistický úřad
• Ve spolupráci s ředitelem finančního a správního úseku příprava pravidelných výkazů
pro mateřskou společnost
• Kontrola věrohodnosti účetních výstupů
• Řízení rizik společnosti (ve spolupráci s risk managerem mateřské společnosti)
Nabízíme:
• Uplatnění v prosperující a stabilní společnosti, která je jedničkou na trhu ve svém oboru
• Zodpovědnou a zajímavou práci s možností seberealizace
• Kvalitní systém vzdělávání a možnost profesního růstu
• Moderní pracovní prostředí v atraktivní lokalitě Prahy
• Zaměstnanecké benefity: prémie, dovolená navíc, Sick days, firemní akce, příspěvek na doplňkové
penzijní pojištění, stravenky, MultiSport, Flexi Passy, školení, sleva na firemní služby,
a další benefity.
Požadujeme/kvalifikační předpoklady:
• VŠ ekonomického zaměření (studium ACCA/CIMA předností)
• Praxe v oboru minimálně 3 roky (praxe v pojišťovnictví nebo bankovním sektoru předností)
• Znalost základních účetních předpisů, obecná znalost standardů IFRS
• Základní znalost o systémech řízení rizik ( zejména OpRisk a ICS ) a Solvency II
• Znalost AJ nebo NJ na pokročilé úrovni, znalost obou jazyků předností
• Nadprůměrná uživatelská znalost programů Microsoft Office, zejména Excel
• Analytické myšlení, systematičnost, spolehlivost
• Schopnost rozhodování, schopnost samostatného řešení problémů
• Schopnost komunikace s lidmi
Svůj životopis s motivačním dopisem posílejte na e-mailem na brinkova@das.cz.
Těšíme se na Vaše reakce.
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.