Pracovník oddělení zákaznické podpory
Náplň práce
- Poskytování poprodejní podpory zákazníkům
- Přijímání a zpracování zákaznických objednávek na změnu/výměnu/opravu částí zakoupených výrobků
- Poskytování podpory zákazníkům v oblasti technické dokumentace a detailních informací o stavu objednávek, přepravě apod.
- Zadávání nákupních/výrobních požadavků příslušnému oddělení
- Vedení stavu a reporting aktuálních i uzavřených objednávek
- Aktivní vytváření a zasílání nabídek zákazníkům
- Práce v ERP systému Infor LN
- Plnění dalších ad hoc úkolů zadaných nadřízeným
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (komunikace se zahraničními zákazníky telefonicky, e-mailem)
- Dobrá znalost práce na PC (Excel, Word, PowerPoint)
- Předchozí praxe v administrativě nebo obchodu alespoň 1 rok
- Schopnost orientovat se v technických podkladech
- Vynikající komunikační schopnosti
- Schopnost a ochotu rychle se učit
- Flexibilní, empatickou osobnost, týmového hráče
Nabízíme
- Zajímavou a odpovědnou práci v prostředí stabilní společnosti se zajištěnou budoucností
- Možnost získávat nové zkušenosti v atraktivním prostřední leteckého průmyslu
- Moderní pracovní prostředí, mladý dynamický kolektiv, rozmanitou práci
- Individuálně zaměřené jazykové a profesní vzdělávání
- Bonusy/prémie, vzdělávací kurzy, 5 týdnů dovolené, příspěvek na dojíždění, závodní stravování, občerstvení na pracovišti, zaměstnanecký program Kafetéria, aj.
Místo pracoviště: Plzeň
Region: Plzeňský kraj
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Plný úvazek
Minimální požadované vzdělání: Maturita