Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Pracovník oddělení zákaznické podpory

referenční číslo: DE632F92 | aktuálnost: 24.02.2017

Adecco spol. s r.o.

Pracovník oddělení zákaznické podpory

Náplň práce


- Poskytování poprodejní podpory zákazníkům
- Přijímání a zpracování zákaznických objednávek na změnu/výměnu/opravu částí zakoupených výrobků
- Poskytování podpory zákazníkům v oblasti technické dokumentace a detailních informací o stavu objednávek, přepravě apod.
- Zadávání nákupních/výrobních požadavků příslušnému oddělení
- Vedení stavu a reporting aktuálních i uzavřených objednávek
- Aktivní vytváření a zasílání nabídek zákazníkům
- Práce v ERP systému Infor LN
- Plnění dalších ad hoc úkolů zadaných nadřízeným

Požadujeme


- SŠ vzdělání
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (komunikace se zahraničními zákazníky telefonicky, e-mailem)
- Dobrá znalost práce na PC (Excel, Word, PowerPoint)
- Předchozí praxe v administrativě nebo obchodu alespoň 1 rok
- Schopnost orientovat se v technických podkladech
- Vynikající komunikační schopnosti
- Schopnost a ochotu rychle se učit
- Flexibilní, empatickou osobnost, týmového hráče

Nabízíme


- Zajímavou a odpovědnou práci v prostředí stabilní společnosti se zajištěnou budoucností
- Možnost získávat nové zkušenosti v atraktivním prostřední leteckého průmyslu
- Moderní pracovní prostředí, mladý dynamický kolektiv, rozmanitou práci
- Individuálně zaměřené jazykové a profesní vzdělávání
- Bonusy/prémie, vzdělávací kurzy, 5 týdnů dovolené, příspěvek na dojíždění, závodní stravování, občerstvení na pracovišti, zaměstnanecký program Kafetéria, aj.

Místo pracoviště: Plzeň

Region: Plzeňský kraj

Obor: Administrativa

Pracovní poměr: Plný úvazek

Minimální požadované vzdělání: Maturita