Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné aktuální nabídky práce.

Generální finanční ředitelství

Specializovaný finanční úřad vyhlašuje výběrové řízení na pozici referent/ka Oddělení správy daňových pohledávek. Místem výkonu práce je Praha. Jedná se o pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení služebního místa na dobu určitou, zástup za mateřskou a následnou rodičovskou dovolenou, popř. s možností dalšího uplatnění). Místo je zařazeno do 12. platové třídy.

Referent/ka Oddělení správy daňových pohledávek, Finanční správa

referenční číslo: C1C76CD4 | aktuálnost: 7. 9. 2016

Provádění daňových exekucí dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, včetně dražeb.
Provádění místních šetření za účelem zjištění majetku daňových dlužníků. Provádění vyhledávací činnosti. Zajišťování daňových pohledávek vydáváním zajišťovacích příkazů a zřizováním zástavních práv.
Přihlašování pohledávek do exekucí prováděných soudními exekutory.

Požadujeme:

vzdělání: magisterský studijní program
- praxe v oblasti nalézacího řízení nebo exekučního řízení výhodou
- znalost daňového řádu
- znalost informačního systému ADIS výhodou
- znalost účetnictví výhodou
- výborný písemný a ústní projev, dobré komunikační schopnosti
- schopnost týmové i samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost
- aktivní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), internet
- řidičský průkaz sk. B výhodou
- časová flexibilita
- bezúhonnost

zavřít

Odpověď na inzerát

1. Životopis
2. Další příloha
3. Další příloha
Odesláním poskytuji společnosti MAFRA, a.s. souhlas se zpracováním osobních údajů vyplněných ve formuláři či přílohách, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. a podmínek stanovených zde.
Údaje mohou být zpracovány v rámci projektu JobDNES.cz, včetně poskytnutí třetím osobám - zájemcům o získání zaměstnanců a k provozování počítačové databáze zájemců o zaměstnání a dále pro účely marketingu MAFRA, a.s.
zavřít

Přeposlat inzerát na e-mail