Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné aktuální nabídky práce.

Město Cheb

Ostatní úředníci jinde neuvedení

Převzato z nabídky úřadů práce - referenční číslo: 11359090717 | aktuálnost: 3. 9. 2016

Město Cheb zastoupené tajemníkem Městského úřadu Cheb přijme do pracovního poměru úředníka/úřednici odboru sociálních věcí a zdravotnictví (pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou).

Druh práce: úředník/úřednice - sociální pracovník/ce pro agendu sociálně-právní ochrany dětí. Platová třída: 10. Místo výkonu práce: Česká republika. Termín nástupu: ihned nebo dohodou. Pracovní doba: pružná pracovní doba, pevná část Po+St (7:30-17:00 h), Út+Čt +Pá (8:00-14:00 h).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- vyšší odborné vzdělání v souladu s § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů
- rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
- rámcová znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů
- znalost zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů
- rámcová znalost zákona č. 292/2013 Sb., o zvláštních řízeních soudních
- rámcová znalost zákona č. 89/2012 Sb., nový občanský zákoník, část rodinné právo
- dobrá uživatelská znalost práce s PC
- řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič/ka
- do 6 měsíců po nástupu do zaměstnání povinnost přihlásit se ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti k výkonu správní činnosti při sociálně-právní ochraně dětí, pokud uchazeč/ka tuto zkoušku již neabsolvoval/a.

Výhodou: zkouška zvláštní odborné způsobilosti k výkonu správní činnosti při sociálně-právní ochraně dětí, praxe v sociální oblasti.

Nabízíme: odborné vedení v adaptačním procesu, zaměstnanecké benefity, profesní růst a prohlubování znalostí, supervizní vedení, týmová práce v kolektivu, vzájemná podpora.

Výčet dokladů, které je nutné předložit:
- vyplněná žádost o přijetí do pracovního poměru (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech uchazeče
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Lhůta pro podání přihlášek: do 30.9.2016 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Bc. Pavla Váňová, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.

Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucí odboru SvZ Bc. Anny Doubkové, tel.: 354 440 249, e-mail: doubkova@cheb.cz nebo u vedoucí oddělení sociálně-právní ochrany dětí Bc. Renaty Bartákové, tel.: 354 440 248, e-mail: bartakova@cheb.cz.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Požadujeme:

- Minimální vzdělání: Vyšší odborné

Mzda: 15 420 - 22 350 Kč / měsíc

Region: Karlovarský kraj

Obor: Administrativa

Typ nabídky: Částečný úvazek

zavřít

Odpověď na inzerát

1. Životopis
2. Další příloha
3. Další příloha
Odesláním poskytuji společnosti MAFRA, a.s. souhlas se zpracováním osobních údajů vyplněných ve formuláři či přílohách, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. a podmínek stanovených zde.
Údaje mohou být zpracovány v rámci projektu JobDNES.cz, včetně poskytnutí třetím osobám - zájemcům o získání zaměstnanců a k provozování počítačové databáze zájemců o zaměstnání a dále pro účely marketingu MAFRA, a.s.
zavřít

Přeposlat inzerát na e-mail