Superparťák na telefonu
referenční číslo: AB1DCA95 | aktuálnost: 02.05.2017
Europ Assistance – je hrdou dcerou dvou silných pojišťoven - Generali a České Pojišťovny a na českém trhu asistenčních služeb funguje již téměř 20let.
Srdcem naší společnosti je oddělení OPERATIONS – početný tým koordinátorů, který klientům v nesnázích pomáhá řešit lehké i ty méně snadné životní situace.
A protože nám záleží na tom, aby se k nám všichni, kteří naši pomoc potřebují, dovolali co nejrychleji, hledáme nové kolegy
Superparťák na telefonu
Náplň práce
Jak vypadá práce u nás?
- Když ráno přijdeš, posadíš se mezi své kolegy a počkáš, až ti zazvoní telefon. - Na jeho druhém konci bude někdo, kdo bude potřebovat tvou pomoc. - Volajícího si pečlivě vyslechneš a ujistíš ho, že si se svou situací nemusí už lámat hlavu. - Již v prvním hovoru nastíníš možné řešení a domluvíš si s volajícím další postup. - Z rozsáhlé databáze našich dodavatelů zvolíš právě toho, kdo se Ti pro daný úkol nejlépe hodí. - Domluvíš s ním veškeré detaily nutné k zajištění bezproblémové pomoci. - Následně celou asistenci sleduješ až do jejího úspěšného konce. Někdy nám to trvá chvíli, někdy nás však složitější situace potrápí – to od tebe vyžaduje schopnost rychlé koordinace a týmového ducha. Protože musíme být připraveni zajistit pomoc ve dne i v noci, pracujeme na směny. Nemusíš se ale ničeho bát, noční u nás dělají jen zkušení a ostřílení kolegové, kteří u nás pracují déle než 6 měsíců. K dispozici budeš mít moderní technologie, které ti pomohou všechny žádosti volajících vyřešit – propracované mapové systémy, zasmluvněnou síť dodavatelů a samozřejmě nástroj nejdůležitější – tvá sluchátka. Ty si můžeš po směně schovat do své vlastní skřínky, s kolegy si pak můžeš o všem možném popovídat v našem relax-roomu. V jakých různých situacích se na nás zákazníci obracejí?
Kdykoliv když …. Když cestují po D1 – Když se srazí se zvěří – Když jim praskne voda – Když jim nefunguje trouba – Když jim kape odpad – Když nefungují pojistky – Když se jim při cestování ztratí zavazadla – Když netopí kotel – Když namrzne – Když nasněží – Když naprší – Když uschne – Když upadnou na lyžích a nevstanou – Když je překvapí tropická nemoc - Když potřebují odtáhnout auto – Když si nerozumí s heverem – Když omylem natankují benzin do dieselu – Když odletí kamínek – Když se zabouchnou dveře – Když spadnou klíče do kanálu – Když protékají kohoutky – Když potřebují poslat květiny – Když chtějí vzít manžela na zápas FC Barcelona Jaké to u nás vlastně je?
• Jsme call centrum, ale nic neprodáváme a nenabízíme – jsme pomocnou rukou, nikoliv telemarketingem • Neblázníme z množství informací – máme na to systém • Nejsme v tom sami – vždy se můžeme opřít o parťáky a o kolegy z týmu • i když je toho někdy moc, snažíme se neztrácet hlavu • Sportujeme – v létě beach volejbal, v zimě hokej, někdy fotbálek, v suterénu máme vlastní fitko • Inspirujeme se a relaxujeme – ať už v odpočinkové zóně, nebo v kině, kam spolu rádi chodíme. Jaký bys měl být?
- Vnímavý, dokážeš pochopit, v jaké situaci se volající nachází - Měl bys umět vidět souvislosti a nemalovat čerta na zeď - Mělo by Ti to mluvit, stejně tak bys měl ale vědět, kdy je dobré umět naslouchat - Máš selský rozum – v jednoduchosti je krása - Umíš vzít za práci – pecivály nehledáme - Jsi rozhodný – věci neodkládáš, posouváš je dál - a umíš i vzít za jeden provaz – ve dvou až třech se to lépe táhne Jestli Ti tohle všechno dává smysl a láká tě práce, která smysl má – napiš nám. Poděl se s námi o to, co jsi dělal, co tě zajímá a proč chceš pracovat právě u nás. Když připojíš jakoukoliv svou fotku, dokážeme si rychle spojit příběh s obličejem – to u nás moc funguje, protože lidé a jejich příběhy jsou u nás na prvním místě. Těšíme se na Tebe Místo pracoviště: Na Pankráci 1658/121, Praha – Nusle
Region: Praha
Obor: Administrativa, Služby, osobní služby, au-pair
Profese: administrativní pracovník
Pracovní poměr: Plný úvazek
Minimální požadované vzdělání: Maturita