Tato pracovní pozice není aktivní.

Grafton Recruitment s.r.o.

Business support with dutch

(referenční číslo: 20-28-228066/JD)

Are fluent in DUTCH and ENGLISH?
Are used to provide excellent CUSTOMER SERVICES?
Would like to work for an INTERNATIONAL company in PRAGUE?

APPLY NOW Use this unique opportunity to work and carve your own career path in an international company, which is committed to improving and saving lives.

Your responsibilities:

  • Ensuring that the needs of all customers are met
  • Managing and processing orders from customers in a short timely manner
  • Responding to customers´ inquiries (over the phone, email)
  • Ensure technical and other enquiries etc. are appropriately redirected and followed up.
  • Taking care of customers´ files/accounts and maintaining database records updated at all times
  • Cooperation with other departments within the company (cross functional cooperation, supply chain team, sales.

Požadujeme:

  • Fluent in Dutch and English
  • At least High school education, an additional Certificate or Diploma in business studies would be advantageous
  • 1+ years working experience in a customer service role
  • Previous work experience in a multi-national company is of great advantage
  • Excellent communication skills
  • Knowledge of Word, Excel, Outlook (intermediate level is essential)
  • Team work while ensuring follow up on individual responsibility

Nabízíme:

Benefity:

  • 25 days of paid holidays
  • Employee referral bonus
  • Meal vouchers
  • Language studies contribution - up to 6 000 CZK per year
  • Life and accidental death insurance
  • Retirement contribution
  • Long term sickness contribution

Are you interested in this position? Please fill in the contact form or send us your CV in English language with the ref. number in the subject of your application.

If you have had an interview in Grafton already, please contact your consultant directly via e-mail.



For more related job opportunities visit www.grafton.cz/en/job-search?disciplines=business-services


Přečtěte si prosím pozorně následující text a uvádějte jej vždy společně s Vaším mailem/dopisem, jinak nebudeme moci pracovat s Vašimi zaslanými údaji.
Souhlasím, aby společnost Grafton Recruitment s.r.o., sídlem Na Poříčí 3a, Praha 1, (dále jen společnost), zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám, jejichž totožnost je mi společnost povinna sdělit) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Pro plné znění klikněte na http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=4&submenu=5&loc=20.

Mzda: 30 000 - 40 000 Kč / měsíc
Region: Hl. m. Praha
Obor: Administrativa
Typ nabídky: Zaměstnání