Náplň práce:
- komunikace se zákazníky v AJ, jak telefonicky, tak i přes email
- zadávání dat do systému
- související administrativní práce
- spolupráce v rámci týmů
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.
referenční číslo: 9E6FF352 | aktuálnost: 06.02.2017
Pro našeho klienta (významnou českou společnost) hledáme pracovníky na hlavní pracovní poměr na pozici v zákaznickém servisu.
PRACOVNÍ DOBA:
- není fixně stanovena, funguje se v režimu 24/7
- směny jsou dány na půl roku dopředu, je však třeba počítat i s prací o víkendech, noční, odpolední a ranní.
Náplň práce:
V případě Vašeho zájmu připojte Váš životopis jak v českém, tak i anglickém jazyce.
Mzda: 23 000 Kč
Místo pracoviště: Brno
Region: Jihomoravský kraj
Obor: Administrativa
Profese: administrativní pracovník
Pracovní poměr: Plný úvazek
Minimální požadované vzdělání: Základní
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Vhodné pro: Absolventy