Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Koordinátor asistenčních služeb v domácnosti

referenční číslo: 8EA98245 | aktuálnost: 02.05.2017

Europ Assistance s.r.o.

Společnost Europ Assistance je součástí mezinárodní finanční skupiny Generali a již více než 50 let určuje trendy na trhu asistenčních služeb. Rádi bychom přivítali nového kolegu či kolegyni na pozici Koordinátora naší asistenční centrály v Praze.

Koordinátor asistenčních služeb v domácnosti

Náplň práce

O čem bude vaše práce: Budete zodpovědný/á za koordinaci pomoci našim klientům v nouzových situacích v domácnostech. Poskytování poradenství a zabezpečení služeb instalatérů, elektrikářů, topenářů, plynařů, sklenářů či zámečníků, pomoc při poruše domácích elektrospotřebičů či při spotřebitelských sporech a dalších otázkách týkajících se bydlení našich klientů. Budete mít na starosti telefonickou a emailovou komunikaci s klienty a také s našimi smluvními partnery, kteří zajišťují potřebný servis klientům na místě. Hledáme člověka: • Který se nebojí telefonovat, je empatický a chce pomáhat lidem v krizových situacích • Který rád koordinuje činnosti a pro kterého je práce na několika úkolech výzvou a potěšením zároveň • Který hledá různorodou a náročnou práci • Pro kterého je práce v týmu samozřejmostí Co je pro nás důležité: • Komunikační dovednosti na velmi vysoké úrovni • Schopnost předávat druhým informace srozumitelně a efektivně • Chuť neustále se učit a dobře se orientovat v interních postupech a metodikách • Schopnost pracovat rychle a kvalitně i pod stresem • Základní PC dovednosti (e-mail, word, internet) • Dobré organizační dovednosti • Preciznost při veškeré administrativě související se zpracováním asistenčních případů • Dlouhodobá spolupráce na plný či zkrácený úvazek Co můžeme nabídnout: • Přátelský kolektiv a otevřenou firemní kulturu • Stabilitu úspěšné mezinárodní značky s 50letou tradicí, celosvětově reprezentovanou 8000 zaměstnanci • Prestiž jednoho z největších poskytovatelů asistenčních služeb, který je partnerem předních hráčů v pojišťovnictví, energetice aj. • Flexibilitu – plný či zkrácený úvazek (působíme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu) • Pozice je vhodná i jako dlouhodobá brigáda pro studenty či práce pro osoby na rodičovské dovolené

Místo pracoviště: Na Pankráci 1683/127, Praha 4

Region: Praha

Obor: Administrativa, Služby, osobní služby, au-pair

Profese: administrativní pracovník

Pracovní poměr: Plný úvazek

Minimální požadované vzdělání: Základní