Tato pracovní pozice není aktivní.

Grafton Recruitment s.r.o.

Asistent/ KA top managementu s výbornou znalostí AJ

(referenční číslo: 19-12-219070/JD)

Máte již několik let pracovních zkušeností na obdobné pozici v mezinárodní společnosti a máte "PERFECT ENGLISH"? Zajímají Vás finance a bankovnictví? Rádi byste pracovali v úspěšné finanční instituci, kde se člověk rozhodně nenudí? Cítíte se příjemně ve formálním oblečení, ale zároveň preferujete uvolněnou atmosféru?

Pokud hledáte neobvyklou příležitost ve společnosti, kde na sobě budete moci dále pracovat, denně využívat AJ a rozvíjet své dovednosti, zašlete nám svůj životopis v ČJ a AJ.

Vaší hlavní pracovní náplní bude:

  • mezinárodní, regionální a lokální podpora managementu společnosti
  • příprava a implementace "office policies"
  • analýza a monitorování interních procesů
  • účast na poradách managementu + následný přepis nahrávek z diktafonu v AJ
  • obchodní korespondence v češtině a angličtině
  • plánování schůzek a vedení diáře nadřízeného
  • rezervace letenek, hotelů, taxi
  • implementace globálních projektů na lokální podmínky
  • dohled a analýza finančních reportů
  • vedení agendy dobročinných projektů společnosti + plánování a vedení rozpočtu
  • organizování eventů
  • prezentace firemních hodnot a jejich implementace do týmu
  • ad- hoc činnosti

Lokalita: Praha centrum
Nástup: IHNED
Pracovní doba: 8- 17h / 9- 18h (+ ad hoc eventy, projekty)

Požadujeme:

  • výborná znalost AJ slovem i písmem (přepisy z diktafonu v AJ)
  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • pracovní zkušenost z mezinárodní společnosti (finance a bankovnictví výhodou)
  • orientace v oblasti financí a bankovnictví
  • praxe min. 5 let v administrativě, kde velice záleželo na Vašem formálním vystupování
  • předešlá zkušenost s podporou vyššího managementu
  • psaní všemi deseti (přepisy porad z diktafonu v AJ)
  • MS Office- pokročilá znalost
  • organizační schopnosti, loajalita, diskrétnost
  • schopnost práce v časové tísni
  • zaměření na detail
  • pozitivní myšlení, samostatnost, schopnost určovat si priority

Nabízíme:

Benefity:

  • nadstandardní platové ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky
  • příspěvek na volnočasové aktivity
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • možnost home-office (výjimečné situace)
  • zázemí významné mezinárodní společnosti
  • moderní pracovní prostředí

Zaujala Vás tato pozice? Vyplňte prosím kontaktní formulář či nám pošlete svůj životopis v anglickém a českém jazyce na email s uvedením referenčního čísla pozice.

Pokud jste již u nás absolvoval(a) vstupní pohovor, kontaktujte prosím emailem přímo svého konzultanta.



Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/cs/job-search?disciplines=lidske-zdroje-pravo-administrativa


Přečtěte si prosím pozorně následující text a uvádějte jej vždy společně s Vaším mailem/dopisem, jinak nebudeme moci pracovat s Vašimi zaslanými údaji.
Souhlasím, aby společnost Grafton Recruitment s.r.o., sídlem Na Poříčí 3a, Praha 1, (dále jen společnost), zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám, jejichž totožnost je mi společnost povinna sdělit) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Pro plné znění klikněte na http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=4&submenu=5&loc=20.

Mzda: 40 000 - 50 000 Kč / měsíc
Region: Hl. m. Praha
Obor: Administrativa
Typ nabídky: Zaměstnání