Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

ADECCO spol. s r.o.

Hledáme nové operátory pro naše zákaznické call centrum v Ostravě Máme vysoké požadavky, ale také co nabídnout. Jste člověk s energií, výbornými komunikačními dovednosti, citem pro péči a zároveň obchodním duchem? Nepropásněte tuto příležitost a pracujte i Vy pro nadnárodní společnost s dlouhodobou tradicí a jistou budoucností Stresující a šedivou? Takovou atmosféru byste očekávali v call centru? Call centrum RWE v Ostravě takové rozhodně není. a jaké tedy je? Podívejte se sami. v krátkém videu vám zaměstnanci call centra představí své pracoviště, benefity i možnosti profesního rozvoje. Podívejte se https:youtu.be/HC8r6Th1H6I

Zákaznické centrum RWE rozšiřuje své řady – vybudujte si kariéru

referenční číslo: 78485F81 | aktuálnost: 29. 9. 2016

Jaká je náplň práce operátora u RWE:

• odbavování příchozích hovorů a řešení požadavků zákazníka
• zjišťování potřeb zákazníka a následný prodej produktů a služeb skupiny RWE
• administrativa spojená s chodem call centra
• retence, akvizice a rekvizice zákazníků

Požadujeme:

Jaké požadavky musíte splňovat:

• min. SŠ s maturitou
• excelentní vyjadřovací schopnosti
• energický projev
• příjemné vystupování prodejní dovednosti
• uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, Outlook), SAP výhodou
• předchozí zkušenosti z call centra jsou vítány
• ochota práce ve směnném provozu od PO-NE mezi 6:00 a 22:00 (směna 1 víkendový den co 14 dnů, pak adekvátní volno uprostřed týdne); práce 5 dnů v týdnu 37,5 hodiny týdně

Nabízíme:

Co Vám v RWE můžeme nabídnout:

• nejvyšší nástupní mzdu v regionu na této pozici – 17.250,- Kč
• provize s prodejů a navyšování nástupní mzdy po zapracování (naši operátoři si průměrně vydělají 20.000 Kč za měsíc)
• 5 týdnů dovolené + 3 sny na sick days! → více než měsíc placeného volna v roce!!!
• stravenky ve výši 80 Kč
• práci na HPP pro nadnárodní společnost s dlouholetou tradicí a jistou budoucností
• možnost přechodu do kmenového stavu RWE po 6ti měsících  benefity ve výši 27.000 Kč za kalendářní rok (sportovní aktivity, jazykové kurzy, pojištění a mnoho dalšího)
• možnost odbavovat hovory v AJ
• propracovaný systém kariérního růstu
• již proplacené školení od špiček v oboru (2 měsíce)

Kontakt:
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete svůj strukturovaný životopis na email: sarka.foretnikova@adecco.com

ADECCO spol. s r.o., Poděbradova 7, 702 00 Ostrava
KONZULTANT: Šárka Foretníková, Tel.: 725 739 006

Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html

Mzda: 15 000 - 17 250 Kč / měsíc

Místo pracoviště: Opava

Region: Moravskoslezský kraj

Obor: Telekomunikace

Specializace: pracovník call centra

Typ nabídky: Zaměstnání

zavřít

Odpověď na inzerát

1. Životopis
2. Další příloha
3. Další příloha
Odesláním poskytuji společnosti MAFRA, a.s. souhlas se zpracováním osobních údajů vyplněných ve formuláři či přílohách, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. a podmínek stanovených zde.
Údaje mohou být zpracovány v rámci projektu JobDNES.cz, včetně poskytnutí třetím osobám - zájemcům o získání zaměstnanců a k provozování počítačové databáze zájemců o zaměstnání a dále pro účely marketingu MAFRA, a.s.
zavřít

Přeposlat inzerát na e-mail