Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné aktuální nabídky práce.

PŘEDVÝBĚR.CZ s. r. o.

Specialista péče o zákazníky, fakturant, administrativa

referenční číslo: 6CBFA5FC | aktuálnost: 21. 11. 2016

Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá prodejem sportovního oblečení, brýlí a dalších doplňků značek OAKLEY, Scullcandy, B+D Readers, Italia independent a OUTDOOR TECH, hledáme vhodného kandidáta na pozici Specialista péče o zákazníky, fakturant, administrativa.

Požadujeme:

• Absolventa SŠ se znalostí anglického jazyka
• zkušenost s péčí o zákazníky
• Mladého dynamického člověka s aktivním přístupem k práci
• Nadšence do komunikace, který je schopný pracovat samostatně a plnit svěřené úkoly
• Týmového hráče, pozitivní naladění, příjemné vystupovaní a komunikace
• Učenlivého a rychlého
• Zkušenost s účetním programem Helios Orange velkou výhodou


Náplň práce:

• Proaktivní a profesionální péče o velkoobchodní zákazníky v regionu CEE
• Registrace nových zákazníků do firemního systému, zodpovědnost za aktuální údaje existujících zákazníků
• Poskytování podpory v rámci základních zákaznických potřeb, zejména ke konkrétním produktům, fakturám, dobropisům, statusu objednávky, reklamacím atd.
• Posuzování a evidence reklamací, řešení vrácení zboží (následně dobropisování), případně nedodaného zboží
• Podpora obchodního týmu
• Komunikace a podpora kolegů z maloobchodních prodejen
• Zpracování dat, práce s PC, běžná administrativa
• Zakládání karet na nové zboží včetně cenotvorby
• Doplňování chybějících dat pro intrastat
• Příjem zbožových faktur
• Příjem zboží a tvorba podkladů pro příjem na sklad
• Fakturace předobjednávek
• Řešení reklamací, vrácení zboží a dobropisů (evidence reklamací, komplexní řešení reklamací a vrácení zboží, dobropisy za slevy..)
• Zadávání karet nových zákazníků, úprava karet dle zaslaných informací + nastavení slev
• Komunikace s klienty a obchodními zástupci
• Zpracování hlášení pro Asecol a Ekokom (obaly, elektronika)
• Komunikace s kamennými obchody (přeskladnění zboží mezi jednotlivými obchody, řešení problémů se zbožím..)
• Fakturace komisí a speciálních zakázek (Oakely OCP a RX program)
• Fakturace objednávek pro eshop (maloobchod)



Nabízíme:
• Stabilní zázemí velmi rychle se rozvíjející společnosti
• Zajímavou a rozmanitou odbornou práci
• Příjemné a klidné pracovní prostředí
• Platové ohodnocení ve výši 25.000 – 30.000,- Kč
• Mladý a přátelský kolektiv
• Pracovní poměr na dobu neurčitou
• Nástup ideálně ihned
• Místo výkonu práce Praha 9 – Hloubětín; od 1. 1. 2017 Horní Počernice



Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor

Mzda: 25 000 - 30 000 Kč / měsíc

Místo pracoviště: Praha 9

Region: Hl. m. Praha

Obor: Administrativa

Typ nabídky: Zaměstnání

zavřít

Odpověď na inzerát

1. Životopis
2. Další příloha
3. Další příloha
Odesláním poskytuji společnosti MAFRA, a.s. souhlas se zpracováním osobních údajů vyplněných ve formuláři či přílohách, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. a podmínek stanovených zde.
Údaje mohou být zpracovány v rámci projektu JobDNES.cz, včetně poskytnutí třetím osobám - zájemcům o získání zaměstnanců a k provozování počítačové databáze zájemců o zaměstnání a dále pro účely marketingu MAFRA, a.s.
zavřít

Přeposlat inzerát na e-mail