Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné aktuální nabídky práce.

Advantage Consulting, s.r.o.

Specialista zákaznického servisu

referenční číslo: 12510 | aktuálnost: 17. 10. 2016

Považujete se za mistra v komunikaci se zákazníky? Znáte metody, jak komunikaci urychlit, ale zároveň dát zákazníkovi pocit, že jste pro něj udělali maximum? Jste oblíbený/á v kolektivu a dokážete své kolegy motivovat k dobrým výkonům?

Pak se o Vás rádi dozvíme, reagujte na pozici

SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU

Náplň práce

  • koordinace týmu zákaznických referentů
  • zajištění prvotřídního zákaznického servisu
  • kontrola zadaných objednávek
  • zhotovování statistik
  • podávání návrhů na vylepšení servisu

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání
  • praxi v oblast zákaznického servisu 5 let
  • znalost alespoň jednoho světového jazyku na perfektní úrovni
  • vysoké pracovní nasazení
  • zkušenosti s prací v ERP systémech

Nabízíme:

  • zaměstnání u společnosti působící mimo automotive
  • každodenní využití jazykových schopností
  • nové, příjemné pracovní prostředí
  • odpovídající mzdu
  • dotované stravování
  • místo výkonu práce: okres Nový Jičín

Mzda: 40 000 - 45 000 Kč / měsíc

Region: Moravskoslezský kraj

Obor: Služby, osobní služby, au-pair

Typ nabídky: Zaměstnání

zavřít

Odpověď na inzerát

1. Životopis
2. Další příloha
3. Další příloha
Odesláním poskytuji společnosti MAFRA, a.s. souhlas se zpracováním osobních údajů vyplněných ve formuláři či přílohách, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. a podmínek stanovených zde.
Údaje mohou být zpracovány v rámci projektu JobDNES.cz, včetně poskytnutí třetím osobám - zájemcům o získání zaměstnanců a k provozování počítačové databáze zájemců o zaměstnání a dále pro účely marketingu MAFRA, a.s.
zavřít

Přeposlat inzerát na e-mail