Tato pracovní pozice není aktivní.

Grafton Recruitment s.r.o.

Treasury specialista s flexibilní pracovní dobou

(referenční číslo: 20-28-224120/JD)

Umíte pracovat v Excelu a zvládáte i složitější funkce a kontingenční tabulky?
Chcete používat ANGLIČTINU pro každodenní komunikaci?
Máte relevantní znalosti či zkušenosti v oblasti FINANCÍ či ÚČETNICTVÍ?
Máte ZÁKLADY NĚMČINY a zvládnete porozumět jednoduššímu textu?

Pokud ano, hledáme právě vás

Pracujte jako specialista řízení finančních zdrojů (Treasury) pro rostoucí mezinárodní společnost. Budete mít flexibilní pracovní dobu za získáte řadu benefitů zaměřených na další vzdělávání.

Jako Treasury specialista budete:

  • zodpovídat za zúčtování bankovních transakcí do hlavní knihy,
  • kontrolovat veškeré bankovní transakce nahrané do systému SAP, dohledávat případné rozdíly a řešit nesrovnalosti,
  • připravovat platební příkazy, řešit schvalování plateb a s tím související komunikaci,
  • účtovat o přecenění bankovních účtů vedených v cizích měnách,
  • provádět měsíční odsouhlasení zůstatků na bankovních účtech se zůstatky v hlavní knize,
  • zpracovávat cash flow, predikce a reporting,
  • komunikovat napříč všemi odděleními převážně v anglickém jazyce.

Požadujeme:

Bez čeho se na této pozici neobejdete?

  • Vzdělání v oblasti financí/ekonomie/účetnictví.
  • Pokročilé znalosti angličtiny pro každodenní komunikaci
  • Základů německé gramatiky umožňující práci s jednoduchým textem
  • Znalosti finančních procesů a účetnictví
  • Schopnosti pracovat na PC a s MS Office (především Excel a jeho složitější funkce)
  • Pečlivosti a analytického myšlení

Výhodou bude pokud máte:
  • Uživatelskou znalost systému SAP pro práci v systému
  • Předchozí pracovní zkušenost v oblasti financí a účetnictví

Nabízíme:

Benefity:
Na jaké benefit se můžete těšit?

  • Flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • 5 400 Kč na jazykové vzdělávání a další kurzy
  • 2 placené dny na externí školení
  • Propracovaný systém interního vzdělávání a rotační program
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky
  • Kafetérie (v hodnotě 3% hrubého měsíčního platu)
  • Úrazové a cestovní připojištění i pro soukromé účely
  • Zaměstnanecké slevy
  • Občerstvení na pracovišti, včetně košíků s ovocem
  • Teambuildingy a zaměstnanecké akce

Lokalita: Praha (v docházkové vzdálenosti stanice metra)

Zaujala Vás tato pozice? Vyplňte prosím kontaktní formulář či nám pošlete svůj životopis v anglickém a českém jazyce na email s uvedením referenčního čísla pozice.

Pokud jste již u nás absolvoval(a) vstupní pohovor, kontaktujte prosím emailem přímo svého konzultanta.



Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/cs/job-search?disciplines=business-services


Přečtěte si prosím pozorně následující text a uvádějte jej vždy společně s Vaším mailem/dopisem, jinak nebudeme moci pracovat s Vašimi zaslanými údaji.
Souhlasím, aby společnost Grafton Recruitment s.r.o., sídlem Na Poříčí 3a, Praha 1, (dále jen společnost), zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám, jejichž totožnost je mi společnost povinna sdělit) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Pro plné znění klikněte na http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=4&submenu=5&loc=20.

Region: Hl. m. Praha
Obor: Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví
Typ nabídky: Zaměstnání