• vyřizování telefonních hovorů, korespondence,
• zpracování podkladů pro management společnosti,
• vedení administrativní a smluvní agendy,
• zajištění obchodních návštěv.
AGEL a.s. je mezinárodní společností zabývající se řízením a poradenskou činností v oblasti zdravotnictví. Skupina AGEL je největším privátním seskupením poskytovatelů zdravotní péče a dalších zdravotnických zařízení ve střední a východní Evropě.
Asistent/ka
referenční číslo: 6374CC5E
Náplň práce
Požadujeme
• SŠ s maturitou popř. VŠ nejlépe ekonomického směru,
• Min 2 roky praxe na obdobné pozici,
• orientace v administrativě,
• vyšší uživatelská znalost práce na PC (Excel, Word, PPT),
• řidičské oprávnění skup. B,
• osobnostní předpoklady (samostatnost, loajalita, vytrvalost, ochota učit se novým věcem),
• analytické myšlení, vysoké pracovní nasazení a časová flexibilita,
• příjemné a reprezentativní vystupování,
• výborné komunikační a organizační dovednosti,
• znalost AJ na komunikativní úrovni,
• psaní všemi deseti výhodou.
Nabízíme
• reprezentativní a zajímavou práci pro významnou společnost v oblasti zdravotní péče,
• práci v přátelském kolektivu a v příjemném pracovním prostředí,
• finanční ohodnocení odpovídající znalostem, zkušenostem a přínosu pro společnost, benefity a výkonové bonusy.
• zaměstnanecké výhody - stravenky, příspěvek zaměstnavatele na životní pojištění, vitamínové balíčky, stabilizační odměny a další.
• možnost profesního a kariérního růstu v rámci skupiny AGEL.
Místo pracoviště: Prostějov
Region: Olomoucký kraj
Obor: Administrativa
Profese: asistent/asistentka
Pracovní poměr: Plný úvazek
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Vhodné pro: Absolventy
Kontaktní údaje: Soňa Chlumová, tel: 582315926, email: personalni@agel.cz personalni@agel.cz