Osobní asistentka generálního ředitele (H3968)
Náplň práce
kompletní administrativa spojená s vedením sekretariátu i nad rámec klasické pracovní doby, pravá ruka ředitele, častá komunikace se zahraničím (klíčoví odběratelé a dodavatelé), časté zahraniční cesty, kontrola a příprava smluv pro obchodní partnery, účast na společenských akcích
Požadujeme
M/Ž, SŠ/VŠ, velmi dobrá znalost AJ, praxe na obdobné pozici min. 10 let podmínkou, znalost a orientace v obchodním právu, zkušenost v zahraničním obchodě vítána, manažerské a obchodní dovednosti, velmi dobrá znalost práce na PC (především Excelu), časová flexibilita, komunikačně zdatná a orientovaná na výsledek, profesionální vystupování a příjemný zevnějšek, loajalita vůči vedení společnosti, ŘP sk. „B“
Nabízíme
práce ve výrobně-obchodní společnosti s mezinárodní působností, nadstandardní finanční ohodnocení (od 30tis. Kč výše dle praxe)
Požadované jazykové znalosti
Mzda: 30 000 Kč / měsíc
Místo pracoviště: Hradec Králové,
Region: Královéhradecký kraj
Obor: Administrativa, Ekonomika
Profese: asistent/asistentka, asistent/ka ředitele, office manager, sekretářka
Pracovní poměr: Plný úvazek
Délka prac poměru: Na dobu neurčitou
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita