Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné aktuální nabídky práce.

ALP consulting, s.r.o.

Pro našeho klienta, zahraniční výrobní strojírenskou společnost, hledáme vhodnou uchazečku na pozici:

Office manager s AJ

referenční číslo: 518 | aktuálnost: 14. 9. 2016

• samostatné vedení kanceláře GŘ a řešení z toho vyplývajících úkolů
• organizační a administrativní podpora ředitele v rámci denní operativy
• každodenní komunikace s manažery z interního i externího prostředí firmy, úspěšné plnění jejich požadavků
• zprostředkování styku ředitele s představenstvem společnosti a ostatními kolegy, orgány a organizacemi
• zajištění korespondence a správa e-mailového účtu generálního ředitele společnosti
• vedení agendy, kontrola a správa dokumentů společnosti
• organizace porad, zajištění podkladů, pořizování a evidence zápisů, kontrola plnění delegovaných úloh
• organizace, případně účast na externích a interních jednáních, akcích – konference, veletrhy
• organizace tuzemských i zahraničních služebních cest (víza, letenky, rezervace, ubytování, transfery, dodávky dokumentů na místo jednání apod.)
• překlady (nikoliv odborné), účast na projektech i samostatné plnění úloh
• spolupráce s ostatními odděleními a společnostmi ve skupině, koordinace externího a interního toku informací
• zajištění drobných nákupů, komunikace s dodavateli

Požadujeme:

• SŠ/VŠ vzdělání
• praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky
• znalost AJ minimálně na úrovni B2 podmínkou; znalost ruského jazyka výhodou
• pokročilá znalost práce na PC (MS Office - Outlook, Excel, PowerPoint, internet)
• zkušenost s vedením náročné agendy a plněním náročných úkolů
• příjemný vzhled, profesionální vystupování
• výborné komunikační a organizační schopnosti, schopnost pracovat pod tlakem
• pečlivost, spolehlivost, preciznost, časová flexibilita, schopnost operativního řešení vzniklých situací
• bezúhonnost
• řidičský průkaz sk B – aktivní řidi

Nabízíme:

• zázemí silné společnosti
• příležitost být součástí inspirativního kolektivu a dynamického rozvoje společnosti
• zajímavou a samostatnou práci
• aktivní využití cizího jazyka
• dobré mzdové ohodnocení, příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené,
• další výhody dané firemní kulturou

Nástup: ihned nebo dle dohody

V případě, že splňujete veškeré výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email alp@alpconsulting.cz Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.

Místo pracoviště: Praha - západ

Region: Hl. m. Praha

Obor: Administrativa

Typ nabídky: Zaměstnání

zavřít

Odpověď na inzerát

1. Životopis
2. Další příloha
3. Další příloha
Odesláním poskytuji společnosti MAFRA, a.s. souhlas se zpracováním osobních údajů vyplněných ve formuláři či přílohách, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. a podmínek stanovených zde.
Údaje mohou být zpracovány v rámci projektu JobDNES.cz, včetně poskytnutí třetím osobám - zájemcům o získání zaměstnanců a k provozování počítačové databáze zájemců o zaměstnání a dále pro účely marketingu MAFRA, a.s.
zavřít

Přeposlat inzerát na e-mail