Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné aktuální nabídky práce.

Město Cheb

Ostatní úředníci jinde neuvedení

Převzato z nabídky úřadů práce - referenční číslo: 11248780765 | aktuálnost: 3. 9. 2016

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení místa úředníka/ce - účetní oddělení správy budov, odboru správy majetku.

Druh práce: úředník/ce - referent/ka oddělení správy budov - účetní (komplexní řešení otázek účetnictví, rozpočtování a administrativního zabezpečení provádění správy domovního fondu ve vlastnictví města Chebu, se zaměřením na řešení pohledávek). Platová třída: 9. Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb. Požadovaný nástup: 1. říjen 2016 nebo dle dohody. Pracovní doba: pružná pracovní doba, pevná část Po+St (7:30-17:00 h), Út+Čt +Pá (8:00-14:00 h).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR,
- věk minimálně 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- ovládání jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- střední vzdělání ekonomického směru s maturitní zkouškou,
- rámcová zákona o obcích č. 128/2000 Sb., v platném znění,
- dobrá znalost a schopnost aplikace zákona o účetnictví a DPH,
- dobrá znalost vedení podvojného účetnictví,
- rámcová znalost občanského zákoníku č. 89/2012 Sb., v platném znění,
- velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC.

Výhodou:
- praxe ve vedení účetnictví a řešení pohledávek,
- řidičské oprávnění skupiny B.

Výčet dokladů, které je nutno předložit:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz),
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a o odborných znalostech a dovednostech uchazeče,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než tři měsíce,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Lhůta pro podání přihlášky: do 20. září 2016 (včetně), přihlášky doručené po stanovené lhůtě budou vyřazeny.

Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucího odboru správy majetku Ing. Pavla Vanča, tel.: 354 440 186, e-mail: vanco@cheb.cz.

Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně Městského úřadu Cheb, nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Bc. Pavla Váňová, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Požadujeme:

- Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Mzda: 15 170 - 22 810 Kč / měsíc

Region: Karlovarský kraj

Obor: Administrativa

Typ nabídky: Částečný úvazek

zavřít

Odpověď na inzerát

1. Životopis
2. Další příloha
3. Další příloha
Odesláním poskytuji společnosti MAFRA, a.s. souhlas se zpracováním osobních údajů vyplněných ve formuláři či přílohách, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. a podmínek stanovených zde.
Údaje mohou být zpracovány v rámci projektu JobDNES.cz, včetně poskytnutí třetím osobám - zájemcům o získání zaměstnanců a k provozování počítačové databáze zájemců o zaměstnání a dále pro účely marketingu MAFRA, a.s.
zavřít

Přeposlat inzerát na e-mail